شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

بجنورد_ رئیس دستگاه قضا گفت: مرتکبین جرایم خشن و سرقت که امنیت فیزیکی و روانی مردم و شهروندان را تهدید می‌کنند، در فهرست عفوها قرار نمی‌گیرند و موارد ارفاقی شامل آنها نمی‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بیست‌ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه (27 اردیبهشت) در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال 1400 تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت عالی قضایی به استان‌های...

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه در سفری از پیش اعلام نشده وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد.

وب‌گاه فرارو

لاله واژگون از آخرین روزهای فروردین‌ماه تا اوایل خردادماه، منطقه وسیعی از دامنه کوهستان‌های غرب و رشته کوه زاگرس را رنگ می‌زند. لاله‌های واژگون را به خاطر شبنم صبحگاهی‌ای که رویشان می‌نشیند اشک مریم هم می‌نامند. این لاله‌ها به شکل زنگوله‌هایی با رنگ‌های زرد، نارنجی و سرخ جلوه‌گری می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده شاهد کاهش دمای هوا در نوار ساحلی کشور خواهیم بود و از جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود.

خبرگزاری مهر

طرح‌های پایلوت مدیریت حوزه‌های آبخیز در سه استان کشور در سطح بیش از یک میلیون و 488 هزار هکتار با هدف حفاظت از منابع طبیعی، پایداری معیشت جوامع محلی و امنیت غذایی و زیستی اجرا می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در ایران و در خراسان شمالی روستایی وجود دارد که کودکانش 3 قرن است نابینا متولد می شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز مدیریت حوزه های آبخیز گفت: طرح‌های پایلوت مدیریت حوزه‌های آبخیز در سه استان کشور در سطح بیش از یک میلیون و 488 هزار هکتار با هدف حفاظت از منابع طبیعی، پایداری معیشت جوامع محلی و امنیت غذایی و زیستی اجرا می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محمد عاشق غذا‌های شیرین است و تقریبا دو یا سه برابر کودک‌های هم سن و سالش در هر وعده غذا می‌خورد!

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر کشور بر ضرورت کوتاه کردن دست دلالان از فرش خراسان شمالی تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو بعد از حضور در رقابتهای روسیه از 25 اردیبهشت ماه در بجنورد آغا می شود.

خبرگزاری مهر

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو بعد از حضور در رقابتهای روسیه از 25 اردیبهشت ماه در بجنورد آغا می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی جودو بزرگسالان مردان به میزبانی استان خراسان شمالی و با حضور 23 ورزشکار برگزار می شود.