شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور از نفوذ توده هوای نسبتا سرد در روزهای آتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

ستاد هواشناسی کشاورزی سازمان هواشناسی کشور از نفوذ توده هوای نسبتا سرد در روزهای آتی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از وضعیت مطلوب ذخایر خونی در کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: نتایج آمارگیری از نیروی کار نشان می‌دهد، نرخ بیکاری گروه سنی 35-18 ساله از 16.6 درصد در زمستان 1400 به 17.4 درصد در زمستان سال 1401 رسیده است.

خبرگزاری مهر

بر اساس اقدامات قانونی صورت گرفته توسط قوه قضائیه در سال 1401 در سراسر کشور، بیش از 68 هزار هکتار از اراضی تصرف شده یا تغییر کاربری غیر مجاز داده شده، آزادسازی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تغییر غیرمجاز کاربری اراضی ملی، باغی و زراعی یکی از دغدغه‌های حال حاضر کشور به حساب می‌آید چرا که رابطه مستقیمی با تولید محصولات کشاورزی و به تبع آن تامین مواد غذایی تک تک افراد جامعه دارد. اهمیت فزاینده این موضوع برای مسئولان کشور از دیرباز تاکنون را می‌توان در تصویب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در سال 1374 مشاهده کرد که این مصوبه قانونی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: مرز‌های کشور از ثبات لازم برخوردار و آماده سرمایه گذاری هستند.

وب‌گاه فرارو

27 درصد خودرو‌ها در تصادفات فوتی خودروی پژو، 24 درصد خودروی پراید، پنج درصد خودرو‌های خارجی و کمتر از یک درصد هم اتوبوس بودند، مابقی نیز مربوط به انواع دیگر خودرو و موتورسیکلت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آمارهای اعلام‌شده، 51 درصد خودروها در تصادفات منجر به مرگ در نوروز 1402، از نوع پراید و پژوی ایران خودرو بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد که 51 درصد خودروها در تصادفات فوتی نوروز 1402 از نوع پراید و پژو بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

27 درصد خودروها درتصادفات فوتی خودروی پژو، 24 درصد خودروی پراید، پنج درصد خودروهای خارجی و کمتر از یک درصد هم اتوبوس بودند، مابقی نیز مربوط به انواع دیگر خودرو و موتورسیکلت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا درباره سهم خودروهای داخلی و خارجی از کل تصادفات فوتی نوروزی گفت: 27 درصد خودروها درتصادفات فوتی خودروی پژو، 24 درصد خودروی پراید، پنج درصد خودروهای خارجی و کمتر از یک درصد هم اتوبوس بودند، مابقی نیز مربوط به انواع دیگر خودرو و موتورسیکلت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی از کشف نزدیک به 50 هزار تن شکر احتکار شده ظرف یک هفته اخیر خبر داد.