شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: اولویت اسکان باید به مراکز اقامت رسمی اختصاص داده شود و بعد از تکمیل ظرفیت آن‌ها، به مراکز اقامت غیررسمی فرصت داده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده‌باش امدادکران جمعیت هلال‌احمر در پی انتشار هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گزارش با 6 استان مرکزی کشور برای سفر در نوروز آشنا می‌شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور به معرفی و تشریح بیش از 30 محور گردشگری متنوع در 9 استان کشور پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رییس پلیس فتای فراجا گفت: در روزهای پایانی سال مبلغ چهار میلیارد و 300 میلیون تومان با تماس شهروندان با پلیس فتا در حساب های افراد مسدود و جلو کلاهبرداری‌های بزرگ اینترنتی گرفته شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جای مانده از دوران باستان است که اقوام مختلف ایرانی همه ساله با نو شدن سال آن را جشن می گیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترکمن صحرا از مناطق بزرگ و اصیل ایران است که با شهرستان‌ها، روستاها و طوایف گوناگون، بخش چشمگیری از مناطق شمالی ایران را به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا سه راهی دیزین هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در سراسر کشور حاکی از افزایش تردد 1.9 درصدی در 24 ساعت گذشته و پیک تردد بین ساعت 17 تا 18 بوده است. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، ساعت خطرناک و پیک تردد راه‌ها و جاده‌ها اعلام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به افزایش 1.9 درصدی تردد در 24 ساعت گذشته و در سراسر کشور گفت: پیک تردد بین ساعت 17 تا 18 بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.