شنبه 14 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قوه قضائیه در حمایت از کار و کارگر، از تعطیلی 3 هزار و 485 واحد تولیدی و پیشگیری از بیکاری بیش از 242 هزار کارگر و ایجاد مشکل برای خانواده آن‌ها جلوگیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

قوه قضائیه در سال 1401 به میدان حمایت از کار و کارگر وارد و موفق به جلوگیری از تعطیلی 3 هزار و 485 واحد تولیدی و پیشگیری از بیکاری بیش از 242 هزار کارگر شد.

خبرگزاری مهر

دستگاه قضا در سال 1401، به صورت عملی و جدی به میدان حمایت از کار و کارگر وارد شد که در نتیجه این اقدامات، موفق به جلوگیری از تعطیلی 3 هزار و 485 واحد تولیدی شد.

خبرگزاری مهر

تور علمی گردشگری شورای بین دولتی راهداران کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) در مسیر جاده ابریشم از مرز باجگیران در استان خراسان شمالی وارد کشورمان شد.

خبرگزاری مهر

جمعیت هلال احمر از رهاسازی و نجات 36 نفر در سیل خراسان شمالی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مسابقات کشتی سنتی باچوخه اسفراین در گود چشمه زینل خان این شهردر استان خراسان شمالی با حضور تماشاگران زن و مرد برگزار شد.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هنرمند استان خراسان شمالی سفر با خودروی شخصی به 12 کشور را برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی کشورمان در مجامع بین المللی آغاز کرد.

وب‌گاه فرارو

مصطفی با پلیس تماس می‌گیرد و آن‌ها شروع به جست‌وجو می‌کنند تا اینکه به ردپایی که در برف جا مانده است می‌رسند. پلیس و مصطفی، از ردپا عکس می‌گیرند و همین سرنخ، به شناختن سارق احتمالی کمک می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده، با بیان اینکه مسجد برترین خاستگاه تبلور هنر انقلاب اسلامی است گفت: هنر کارآمدترین زبان برای تحقق جهاد تبیین است.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات ورزش های همگانی استان خراسان شمالی گفت: میزان مشارکت مردم استان خراسان شمالی در ازای هر فراخوان هیئت همگانی استان فراتر از ظرفیت تمام زیرساخت های استان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران درباره ورود سامانه بارشی جدید، سرما و کاهش دما هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشاورزی درباره نفوذ جبهه هوای سرد و کاهش دما در روزهای آتی هشدار داد.