یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان خوزستان

استان خوزستان

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، به‌تدریج در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بارش آغاز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته های یک مقام مسوول، بارش های اخیر سبب پرشدگی تعدادی از سدها شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، پیش‌رهاسازی منابع سدها، اطلاع‌رسانی به موقع و استفاده از ظرفیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مؤثر در مدیریت بارندگی‌های اخیر و کاهش حداکثری خسارات سیلاب در کشور بدون تلفات انسانی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس هشدار هواشناسی دریایی سطح زرد سازمان هواشناسی، افزایش وزش باد و ارتفاع موج از اواخر وقت یک‌شنبه (26 فروردین) تا دوشنبه (27 فروردین) موجب وزش باد شدید لحظه‌ای با سرعت (24 تا 28 نات) و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین یک تا 1.5 متر همراه با بارندگی و رعد و برق خواهد شد. منطقه اثر این سامانه مناطق ساحلی و دور از ساحل استان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی در 5 استان به دلیل بارش شدید باران خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی در 5 استان به دلیل بارش شدید باران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در 5 استان در پی اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجتماعی راه‌اندازی قرق‌های شکار برای واگذاری بیش از 45 قرق اختصاصی جدید به بخش خصوصی تلاش می‌کند!

وب‌گاه گسترش

به‌گفته بسیاری از کارشناسان، باتوجه به شدت گرفتن مخاطرات زیست‌محیطی به‌ویژه در مناطق مختلف اقلیمی کره زمین، همکاری میان کشورها از یک انتخاب تبدیل به یک الزام شده است. به‌عبارت‌روشن‌تر، همکاری‌های بین‌المللی برای حفاظت از محیط‌زیست ضرورت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 380 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در محور اهواز به کرخه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر بازار برق شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: نیروگاه سد گتوند در سال 1402 در بین نیروگاه‌های برق‌آبی کشور بالاترین تولید انرژی برق پاک و تجدیدپذیر را داشته است.

وب‌گاه گسترش

نیروگاه گتوند توانسته است یک رکورد جدید را در تولید انرژی تجدیدپذیر و پاک ثبت کند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان به هواداران تیمش قول داد تا آخرین لحظه برای بقا بجنگند.

وب‌گاه ورزش سه

دو بازیکن خارجی استقلال خوزستان که سازنده و تمام کننده گل نخست آبی‌ها در دربی خوزستان بودند، از انگیزه‌هایشان برای بقا گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد