یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان خوزستان

استان خوزستان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی سخنانی در نشست با منتخبانِ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از همان ابتدا که مسئولیت ریاست دستگاه قضا را بر عهده گرفتم به مدیران قضایی تاکید کردم که باید نگاه خود را به نمایندگان مجلس تغییر دهید و پیگیری‌های آنان را به مثابه دخالت و اعمال نفوذ در نظر نگیرید. رئیس قوه قضاییه گفت: تعامل مستمر با...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکارهای این مقوله را مشخص کنیم

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، یکشنبه، و فردا در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، برخی مناطق شرق و جنوب شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: آب‌های خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز در هفته جاری با افزایش وزش باد و ارتفاع موج همراه می‌شود.

وب‌گاه گسترش

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ما قصد داریم تا ظرف دو ماه آینده، از طریق ارسال پیامک به متقاضیان، تمایل آنها را به نوع ساخت در طرح نهضت ملی مسکن مشخص و سیاست‌گذاری در شهرها نیز اجرایی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: آب‌های خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز در هفته جاری با افزایش وزش باد و ارتفاع موج همراه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: امسال رقمی معادل 18 میلیون راس باید از گردونه تولید خارج شود، درحالیکه کل کشتار دام سال های گذشته در طول سال 7.5 تا 8 میلیون راس بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

شهر آبادان جنوبی‌ترین نقطه لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

عیسی آل‌کثیر سومین گل خود را در این فصل وارد دروازه صنعت نفت آبادان کرد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: متاسفانه تیم‌های خوزستانی اوضاع و احوال مناسبی ندارند و در این مقطع یکی از تیم‌ها باید سقوط کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی با اشاره به سالگرد تخریب قبور بقیع درمورد دلایل این اتفاق توضیحاتی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفرات برتر مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی بزرگسالان) در بخش مردان معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سال گذشته بیش از 9 میلیون تن نهاده‌های دامی وارداتی به کشور، از بندر امام خمینی (ره) تحت نظارت دامپزشکی استان خوزستان ترخیص بهداشتی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی در بخش مردان به میزبانی همدان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.