یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان خوزستان

استان خوزستان

وب‌گاه خبر آنلاین

- منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان لحظاتی قبل با زمین لرزه‌ای به قدرت 3.4 ریشتر لرزید.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام دبیر جشنواره پرده‌خوانی و نقالی روستایی رضوی، 14 نفر از برگزیدگان این دوره جشنواره در بوشهر به رقابت خواهند پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام باشگاه استقلال ملاثانی، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در شش هفته پایانی لیگ دسته اول نیز روی نیمکت نماینده استان خوزستان می‌نشیند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران همکاری استان‌های تهران و «واسط» را یک جریان تاریخ ساز دانست و گفت: ظرفیت‌های پایتخت برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز معتقد است که نتیجه عادلانه درباره بازی لغو شده تیمش مقابل استقلال ملاثانی، اعلام پیروزی این تیم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان خوزستان، با کنسرت مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد. دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان خوزستان، با کنسرت مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد. به گزارش عرشه آنلاین، تیرماه سال 1401 بود که حواشی و اتفاقات عجیب در مقابل سینما هلال اهواز، باعث شد کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجری طرح دانه‌های روغنی وزارت جهاد گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که تولید کلزا با افزایش 60 تا 70 هزارتنی نسبت به سال گذشته به 250 هزارتن می‌رسد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

تنها پسرِ زنی که 7 سال قبل در جنایتی هولناک به قتل رسیده بود، وقتی به دادسرا رفت تا مقدمات اجرای حکم قصاص را فراهم کند نشانه‌ای از مادرش دید که در نهایت تصمیم گرفت قاتل را ببخشد. اما این نشانه چه بود و پسر مقتول چطور متوجه آن شد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان خوزستان، با کنسرت مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد.

خبرگزاری دانشجو

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند. تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین اجتماع دانشجویان و دانشگاهیان استان خوزستان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته چالوس استان مازندران با دو زلزله 3 و 3.7 لرزید و در خوی استان آذربایجان‌غربی دو زلزله به بزرگی 2.7 و زلزله‌های 2.8،2.9 و 4.2 رخ داد. در هفته گذشته چالوس استان مازندران بعد از زلزله‌ای به بزرگی 3 در عمق 9 کیلومتری با زمین‌لرزه دیگری به بزرگی 3.7 لرزید. به گفته دکتر مهدی زارع، استاد پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله گسل اصلی مرز شمالی استان مازندران شامل گسل‌های...

وب‌گاه فرارو

در هفته گذشته چالوس استان مازندران با دو زلزله 3 و 3.7 لرزید و در خوی استان آذربایجان‌غربی دو زلزله به بزرگی 2.7 و زلزله‌های 2.8،2.9 و 4.2 رخ داد.

وب‌گاه گسترش

در ماه فروردین 1403، نرخ تورم در 19 استان بیشتر از میانگین تورم ماهانه کل کشور بود. به علاوه، در استان‌های خوزستان و بوشهر، نرخ تورم به بالای چهار درصد رسید.

وب‌گاه ورزش سه

سیاوش اکبرپور در کنفرانس خبری پس از بازی استقلال ملاثانی و سپاهان درباره دلیل استعفای خود صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.