یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

استان خوزستان

استان خوزستان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ما امسال موافقت اصولی راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری را در 3 استان خوزستان، آذربایجان غربی و گلستان اخذ کردیم. یک مدرسه سمپاد عشایری هم در استان فارس داریم که از سال‌های گذشته فعالیت می‌کرده، اما در بقیه مناطق کشور مدرسه سمپاد عشایری نداشتیم. وی ادامه داد: برای اولین بار بود که پس از سال‌ها با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.» «احد وظیفه» رئیس مرکز ملی اقلیم...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.»

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح کاراته کشورمان به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی، مرمت را امری مقدس و کار پروردگار عالم دانست و گفت: میراث ملموس و میراث‌ناملموس از هم جدا نیستند و روی هم تاثیر متقابل دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز جنگ تحمیلی مردم استان خوزستان با تمام وجود در خط مقدم جبهه حضور داشتند و دربسیاری از شهرها حتی حاضر به ترک خانه خویش نشدند، «دزفول» عنوان یکی از شهرهای خوزستان است که نامش در صدر فهرست موشکبارن شهرها توسط صدام بود. رژیم بعثی عراق، هر بار که در رویارویی مستقیم با رزمندگان در میادین نبرد، شکست می‌خورد برای جبران ضعف‌ها و همچنین اعمال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 18 هزارقلم لیوان سرامیکی و دستگاه بخارساز قاچاق از یک دستگاه کامیون در جنوب تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس شورای تامین دام با بیان اینکه مردم نگران وضعیت بازار گوشت قرمز نباشند، گفت: به‌طور قطع قیمت گوشت قرمز با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وضعیت جمعیت دام سنگین کشور نیز به دلیل واردات دام زنده و گوشت قرمز در پاییز و زمستان سال 1402 به نقطه مطلوب رسیده است و بر این اساس انتظار می رود که قیمت گوشت تولید داخلی در هفته های آتی کاهشی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هزینه راه‌اندازی آب شیرکن 480 میلیارد تومان و از محل مشارکت بخش خصوصی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_مردم شهرستان دِزپارت نمی‌خواهند کوهستان دره‌برفی برای استخراج معدن تخریب شود. در مزایده‌های اخیر سازمان صنعت و معدن برای واگذاری معادن خوزستان، نام چند منطقه، مردم و فعالان محیط زیست را نگران کرد. از جمله کوهستان دره‌برفی که دارای پوشش جنگلی و درختان بلوط و بنه و بادام و بخشی از زاگرس میانی در استان خوزستان است.

وب‌گاه الف

رییس شورای تامین دام با بیان اینکه مردم نگران وضعیت بازار گوشت قرمز نباشند، گفت: به‌طور قطع قیمت گوشت قرمز با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس شورای تامین دام با بیان اینکه مردم نگران وضعیت بازار گوشت قرمز نباشند، گفت: به‌طور قطع قیمت گوشت قرمز با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، 1602 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) در استان واگذار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: احتمال خیزش گرد و خاک‌های موقتی و محلی در برخی مناطق به ویژه غرب و مرکز وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، برخی ستان‌ها بارانی خواهد بود.