جمعه 31 فروردین 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه خبر آنلاین

اختتامیه سیزدهمین جشنواره داستان و شعر انقلاب با حضور محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری، میلاد عرفان‌پور، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی، بهزاد دانشگر، دبیر جشنواره داستان شعر و انقلاب، علی‌محمد مؤدب، شاعر، راضیه تجار، نویسنده و جمعی از مدیران و اهالی فرهنگ و هنر و با اجرای مژده لواسانی 1 اسفندماه در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر معیار تنوع در گرایش های سیاسی که یکی از مهمترین مولفه ها در رقابتی شدن انتخابات است را در نظر نگیریم، بررسی تعداد کاندیداهای مجلس خبرگان در حوزه های انتخابیه 31 گانه حکایت از آن دارد که در بیشتر استان ها فضای رقابتی وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره داستان و شعر انقلاب در چهار بخش رمان بزرگسال، رمان نوجوان، مجموعه داستان و مجموعه شعر برگزیدگانش را شناخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان هم مشابه خراسان شمالی و بر اساس مصوبه شورای عالی بورس برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمترین و بیشترین تورم ماهانه کل کشور در 10 ماه نخست امسال به تفکیک هر استان اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه گذاری استان زنجان با نماد «وسزنجان» به طور فوق العاده روز سوم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

‌"ملخ پرنده‌های سبک" برای نخستین بار در کشور توسط متخصصان زنجانی تولید شد تا کشور را از وابستگی به یکی از نیازهای کشور بی‌نیاز کند.

خبرگزاری تسنیم

خط تولید لوله‌های خون‌گیری تحت خلأ با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک معلم در استان زنجان در راه مدرسه در اثر سانحه رانندگی جان باخت. یک معلم در استان زنجان در راه مدرسه در اثر سانحه رانندگی جان باخت. به گزارش عرشه آنلاین، یک معلم در بخش زنجانرود استان زنجان در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آخرین مرحله از سفر معاون علمی رئیس‌جمهور به استان زنجان، خط تولید لوله‌های خون‌گیری تحت خلأ که به همت یک شرکت دانش‌بنیان در شهرستان خدابنده راه‌اندازی شده افتتاح شد. این خط تولید از ظرفیت تولید هشت میلیون عدد لوله در ماه و 100 میلیون عدد در سال برخوردار است و 30 میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی سالانه را به همراه دارد. در حال حاضر نیاز سالانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر مدرسه روستای قره بوطه در زنجانرود بر اثر سانحه تصادف در راه مدرسه جان باخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از استان زنجان گفت: جلوگیری از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از برنامه‌های دشمنان است که به انحای مختلف در تلاش برای تحقق این امر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری‌های صادرات محصولات کشاورزی شمالغرب کشور (آپیک) به عنوان نخستین مرکز نوآوری تخصصی در حوزه ارتقا و صادرات محصولات کشاورزی با حمایت معاونت علمی و به همت پایانه صادراتی محصولات کشاورزی شمال‌غرب کشور راه اندازی شده که تلاش می‌کند ضمن توسعه فعالیت‌های اقتصادی در بخش کشاورزی باعث پیوند بخش علمی و فناوری به حوزه کشاورزی شود. مرکز نوآوری آپیک...

خبرگزاری تسنیم

با حضور معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور از هشت محصول پیشرفته تولید شده توسط متخصصان شرکت‌های دانش‌بنیان استان زنجان رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد از آغاز فاز نخست برگزاری مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی که صبح امروز در سفر به استان زنجان پس از رونمایی از بزرگ‌ترین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک در جمع مدیران و متخصصان شرکت دانش‌بنیان ایران ترانسفو سخن می‌گفت با اشاره به ظرفیت بالای زنجان و صنایع مستقر در این استان برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، عنوان کرد: در بین استان‌های...