جمعه 31 فروردین 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه فرارو

از نظر آماری و فراوانی زمین‌لرزه‌های به ثبت رسیده در کشور، بیشترین زمین لرزه‌ها در سال 1402 در خراسان رضوی با 674 زمین‌لرزه و کمترین زلزله‌ها در استان زنجان با صفر زمین لرزه در امسال به وقوع پیوسته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

575 گسل شناخته شده در ایران وجود دارد که 120 مورد آن بسیار خطرناک بوده و 78 درصد از شهرهای کشور ما با ریسک بالا، دارای خطر لرزش هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری تئاتر شبستان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» عصر روز جمعه 18 اسفند با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام کمال خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: اینکه شعار بازگشت به مساجد را مطرح کردیم...

خبرگزاری تسنیم

مرتضی صداقت در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات قهرمانی کشور کراسفیت در تهران با شرکت 59 ورزشکار از سراسر ایران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جشنواره ملی جوانان ایران زمین گفت: جوانان یک فرصت برای کشور هستند و باید این فرصت را غنیمت شمرده و از ظرفیت جوانی کشور استفاده کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

97 نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان نامدار کراسفیت استان البرز باز هم در سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته ای گه گذشت، تکلیف 88 کرسی مجلس ششم خبرگان رهبری مشخص شد که در نتیجه آن 48 نماینده فعلی به مجلس آینده راه یافتند، اما 40 منتخب باقی مانده جدید الورودهای صحن علنی ششمین دوره خبرگان خواهند بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: حکومت غرب با استفاده از دانش بر سایر ملل تسلط یافت و بسیاری از کشور‌های آفریقایی و آسیایی را اشغال کرد. آنان مردم دو شهر ژاپن را نابود کردند و سرزمین‌های فلسطینان را اشغال کردند. وی با بیان اینکه طوفان الاقصی پاسخ به اشغال 75 ساله...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دنیا تشنه حقیقت است و این رسانه‌ها بودند که ملت‌های دنیا را با عمق فاجعه‌ای که غربی‌ها در اقصی نقاط دنیا به ویژه فلسطین رقم زدند آشنا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از پیدا شدن مفقودی‌های منطقه دیزاب شهرستان طارم خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره ملی جوانان ایران زمین با حضور وزیر ورزش و جوانان و سخنگوی دولت و معرفی 10 جوان برتر کشور برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سفر یک‌روزه خود به استان زنجان، در هشتمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد توسعه متوازن و پایدار حضور یافت و به تشریح چرایی اهمیت تربیت نیروی انسانی ماهر پرداخت. طهرانچی در این همایش گفت: اتفاقات بزرگی در قرن 21 رخ داده و دنیای پیرامون ما به شدت...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: نگاه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اگر به همه کشور تسری یابد شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

وب‌گاه گسترش

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اعلام کرد که آیین‌نامه‌ی فراهمی تسهیلات بانکی برای خرید و ساخت مسکن ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به اطلاع رسیده است.