شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان و بودجه صرف شده برای این مهم توضیحاتی داد. وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان و بودجه صرف شده برای این مهم توضیحاتی داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان اظهاراتی داشت و اعلام کرد که برای این رتبه بندی، 50 هزار همت صرف شده است که ما در مدت 10 سال آن را پیگیری کرده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئولان قضایی استان‌های کشور به مشکلات 10 هزار و 11 نفر رسیدگی کردند.

وب‌گاه الف

رییس‌جمهور گفت: با تمام دشمنی‌ها ملتی که می‌خواهد استقلال و آزادی داشته باشد و روی پای خود بایستد، پیروز شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور در اجتماع بزرگ مردم زنجان گفت که جمهوری اسلامی ایران امروز پیشرفته و فناور است و دستیابی کشور به بسیاری از فناوری ها با همت جوانان امکان پذیر شده است و این پیشرفت با ترور متوقف نمی‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان اظهاراتی داشت و اعلام کرد که برای این رتبه بندی، 50 هزار همت صرف شده است که ما در مدت 10 سال آن را پیگیری کرده‌ایم.

وب‌گاه ورزش سه

ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان با دستور رییس جمهور تا شهریور ماه سال آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

همزمان با سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی مسئولان قضایی استان‌های کشور به مشکلات 10 هزار و 11 نفر رسیدگی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی گفت: حضور در بین مردم زنجان و همچنین شرکت در اجلاسیه نماز جزو برنامه کاری بنده در سفر به این استان خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور که امروز (شنبه) برای انجام دومین دور سفر استانی به زنجان سفر کرده است، به خانه پیر زن زنجانی در کوی فلسطین واقع در یکی از محله‌های حاشیه این شهر رفت و پای درددل این مادر نشست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - گروه‌های مردمی استان زنجان روز شنبه همزمان با سفر استانی رییس جمهور به پایتخت شور و شعور حسینی ضمن استقبال گرم از رئیسی و کاروان دولت، با برگزاری راهپیمایی بسیار گسترده حادثه تروریستی کرمان و جنایات تروریست‌های کوردل را محکوم کردند.

وب‌گاه الف

با حضور رئیس جمهور 7183 واحد مسکونی افتتاح و عملیات آماده‌سازی زمین برای ساخت 10000 مسکن روستایی و شهری برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است امروز همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان با حضور مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی، آیین افتتاح و بهره‌برداری از 7183 واحد مسکونی از جمله 1200 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ساخته شده در اراضی دولتی واگذاری به صورت اجاره 99 ساله برگزار می‌شود. بنابر این گزارش بقیه واحد‌های آماده افتتاح شامل...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس جمهور گفت که موضوع مسکن در استان زنجان به خوبی پیگیری شده است و بخشی از مصوبات دور اول نیز به نتیجه رسیده است و ان‌شاالله به مردم واگذار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از جابه‌جایی شهرک‌های سرب و روی زنجان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور گفت که حضور در بین مردم زنجان و همچنین شرکت در اجلاسیه نماز جزو برنامه کاری بنده در سفر به این استان خواهد بود.