جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حقیقی استاندار زنجان از آماده سازی 30 مرکز برای واکسیناسیون کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: تا به امروز 6 مرکز آماده سازی شده است.

خبرگزاری دانا

قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: راه اندازی مراکز واکسیناسیون در استان زنجان از مهمترین و اصلی ترین دغدغه دانشگاه علوم پزشکی زنجان است.

وب‌گاه تابناک

روز گذشته در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، که به ریاست آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد، موضوع مصوبه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی و 13 منطقه ویژه اقتصادی، مورد تصویب قرار گرفت. ایجاد این مناطق آزاد تجاری صنعتی و 13 منطقه ویژه اقتصادی چه مزایایی را می‌تواند به همراه داشته باشد؟

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس اداره آموزش پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: از 15 فروردین ماه سالجاری تا کنون حدود پنج هزار و 554 خودرو درون شهری در استان زنجان جریمه شدند.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: چاپ دو جلد کتاب با عنوان «دلی که جا ماند» و «شهد شهود»، تولید و رونمایی از 12 نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهدای شاخص استان، مکاتبه و جذب مشارکت در چاپ 10 عنوان کتاب با دبیرخانه کنگره نیز از اقدامات کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا کنگره ملی 3535 شهید استان، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: روز جهانی قدس، تبلور و تجلی‌گاه وحدت و همبستگی امت اسلام و فرصتی برای نشان دادن وحدت و اراده مسلمان در حل مساله فلسطین است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: جذب ماده خام کشاورزی در صنایع تبدیلی این استان به یک میلیون و 282 تن رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع پیامک‌های راهنمایی و رانندگی و نارضایتی برخی شهروندان از آن و افزایش آمار نزاع در استان اشاره کرد.

وب‌گاه فرارو

از آن جایی که فالگیری و رمالی علاوه بر دنیای واقعی در فضای مجازی نیز جرم شناخته شده، پلیس با مرتکبان آن برخورد قاطع و قانونی می‌کند. این در حالی است که اکنون رمالی و فالگیری به فضای مجازی مهاجرت کرده و بسیاری از پرونده‌ها در پلیس فتا تشکیل می‌شود.

خبرگزاری دانا

امانی گفت: متاسفانه شیوع بیماری کووید 19 و تحت تاثیر قرار دادن ورزش سبب از دست رفتن ظرفیت ورزش استان هم در بخش همگانی و هم در بخش قهرمانی شده که بازیابی و ریکاوری آن نیاز به کار و تلاش مضاعف دارد.

خبرگزاری دانا

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به تغییر زمان امتحانات پایان نیمسال این دانشگاه گفت: امتحانات پایان نیمسال از یک تا 26 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان گفت: با مشارکت مردم سخاوتمند و خیر استان زنجان در قالب "پویش زنجان همدل" مبلغ چهار میلیارد و 430 میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان نیازمند واریز شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، تصویب منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه‌برون گنبدکاووس در مجمع تشخیص مصلحت نظام را بستری مناسب برای توسعه روابط اقتصادی کشور بالاخص استان گلستان با کشورهای آسیای میانه و بازار مصرف 200 میلیون نفری این کشورها دانست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: فعالان و موسسات و نهادهای قرآنی برای تقویت فعالیت ها و برطرف شدن ضعفها در این حوزه، باید مطالبه‌گر باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز (پنجشنبه) هوای هشت استان کشور با رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک و احتمال تگرگ به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب همراه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: در فاز سوم کارآزمایی واکسن پاستور و کوبا 9 هزار دوز واکسن به ظرفیت استان اضافه شده و انتخاب دیگری برای مردم ایجاد شده بطوریکه در 2 شهر زنجان و یزد سه دوز واکسن تزریق می شود که یک دوز آن یادآور است.