جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز (پنجشنبه) هوای هشت استان کشور با رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک و احتمال تگرگ به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و اوایل شب همراه خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک زمانی دنیای رمال و فالگیرها به خیابان و نهایتا به خانه‌ها ختم می‌شد و نام و نشان آن‌ها را باید از دوست و آشنا می‌گرفتی اما در عصر کنونی همه چیز تغییر کرده و مناسبات اجتماعی و اقتصادی به فضای مجازی ختم شده براین اساس رمال‌ها نیز به فضای مجازی مهاجرت کردند تا همیشه در دسترس باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 85 درصد واکسن‌های دریافت شده معادل 18 هزار دوز به گروه‌های مختلف هدف در استان تزریق شده است که خوشبختانه در سطح ملی نیز وضعیت خوبی در این خصوص داریم.

خبرگزاری مهر

زنجان - معاون امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان پس از 15 سال انتظار مصوب شد.

وب‌گاه تابناک

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد: ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی با رویکرد جدید و رفع نواقص قبلی، بالخصوص در استانهای مرزی کشور، منجر به محرومیت زدایی و توسعه تجارت خارجی و گسترش دیپلماسی اقتصادی ایران با همسایگان شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فردی که مبادرت به کلاهبرداری 270 میلیارد ریالی در زنجان کرده بود از سوی ماموران پلیس آگاهی این استان به دام قانون افتاد.

خبرگزاری ایسنا

ایجاد 13 منطقه ویژه اقتصادی و هفت منطقه آزاد تجاری - صنعتی به تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: در نشست امروز با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از بررسی گزارش های کمیسیون اقتصادی مجمع، ایجاد 13 منطقه ویژه اقتصادی و هفت منطقه آزاد تجاری - صنعتی به تصویب رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی در مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان جلوه مشروعیت مردمی نظام جمهوری اسلامی مطرح بوده است، دغدغه ای که به زعم کارشناسان و فعالان سیاسی با حضور و نقش آفرینی احزاب سیاسی از سویی و تنگ نگرفتن دایره انتخاب و جذب حداکثری از سوی دیگر، تحقق دوباره آن همچنان در دسترس است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: با توجه به اینکه جهت واکسیناسیون گسترده کرونا نیاز به 26 مرکز تجمعی در استان داریم این مراکز حداکثر تا یک ماه آینده باید راه‌اندازی، تجهیز و ساماندهی شوند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - رنگ‌های قرمز و نارنجی کرونایی در شهرهای مختلف به تدریج در حال تغییر و رسیدن به وضعیت مطلوب است، این شرایط نویدبخش عبور از موج پنجم پس از سپری شدن روزهای سخت و نفس گیر خواهد بود به شرط اینکه بار دیگر بی‌خیال عواقب سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نشویم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: مهدی محمدی به عنوان تنها نماینده دوچرخه سواری معلولان ایران، عازم رقابت‌های کاپ جهانی بلژیک شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از ابتدای واکسیناسیون در کشور، 22 هزارو 244 دوز واکسن با برندهای مختلف در 6 پارت وارد استان شده که این واکسن‌ها شامل اسپوتنیک روسی، آسترازنکا از سبد کواکس، سینوفارم چینی و بهارات هندی بوده است.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه برای قطع زنجیره ویروس کرونا باید 60 درصد جمعیت استان واکسینه شوند، گفت: برای این منظور، نیاز به 26 مرکز تجمعی واکسیناسیون داریم.