شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استان زنجان، چهار رویداد را در تقویم رویدادهای ملی گردشگری کشور به ثبت رسانده و برای ثبت پنج رویداد و جشنواره دیگر اقدام کرده که نشانگر سهم عمده استان در این حوزه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: امسال 70 درصد محصول زیتون برداشتی استان به کنسرو تبدیل و 30 درصد روغن کشی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: 11 تن روغن موتور قاچاق از یک منزل مسکونی در زنجان کشف و پرونده مربوط به آن در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وب‌گاه گسترش

دادستان زنجان به موضوع اکتشاف معدن دو روستای کلنگرز و رازمجین شهر ابهر ورود کرد و با تشکیل پرونده قضایی از متولیان امر درخواست استعلام کرده است. دادستان زنجان به موضوع اکتشاف معدن دو روستای کلنگرز و رازمجین شهر ابهر ورود کرد و با تشکیل پرونده قضایی از متولیان امر درخواست استعلام کرده است. روز چهارشنبه 12 مهرماه بود که این رسانه در گزارشی با عنوان "اکتشاف وحشتناک معدن در حاشیه 2 روستای...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون 46 پرونده تخلف بهداشتی واحدهای صنفی استان به مراجع قضایی ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: در دنیا ایده‌آل صنادیق بیمه یک به 10 است به این معنی که به ازای هر بازنشسته باید 10 نفر عضو صندوق باشند و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر زنجان این شرایط را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان یک دستگاه خودرو سواری بنز سی ال اس گذر موقت فاقد مدارک به ارزش 50 میلیارد ریال را در این استان توقیف کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری بنز سی ال اس گذر موقت فاقد مدارک به ارزش 50 میلیارد ریال در زنجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: سنجش بینایی کودکان سه تا 6 ساله زنجانی از اول اردیبهشت امسال و همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تاکنون نزدیک به 15 هزار کودک مورد غربالگری قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات اسکیت استان زنجان گفت: پیست اسکیت استاندارد برای تمرینات ورزشی قهرمانان این رشته ورزشی در استان وجود ندارد که همین موضوع مشکلات و معضلاتی را برای اسکیت بازان ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 767 میلیارد و 99 میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات تبصره 16 قانون بودجه به طرح‌های اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری استان زنجان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از واژگونی 2 دستگاه خودرو در جاده قیدار - ابهر و مصدومیت 6 نفر و اعزام آنها به بیمارستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - روستاهای استان زنجان در دولت سیزدهم با اقدامات صورت گرفته بر مدار توسعه قرار گرفته و پدیده مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها رقم خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جایزه صلح نوبل، یکی از پنج جایزه نوبل است که توسط آلفرد نوبل صنعت‌گر و مخترع سوئدی وقف شده‌است. این جایزه، برای اولین بار در سال 1901 اعطا شد نرگس محمدی فعال سیاسی و مدنی که اکنون در زندان بسر می برد روز جمعه به عنوان برنده جایزه صلح نوبل 2023 معرفی شد. او کیست و چه فعالیت‌هایی کرده که منجر دریافت این جایزه شده است؟

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 61 هزار و 867 نفر ساعت دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای برای دانشجویان در نیمه نخست امسال برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اجازه دفن اموات در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان داده نمی‌شود درحالیکه انجام این کار به ایجاد درآمد پایدار برای موقوفات و اجرای طرح توسعه آنها منجر می‌شود.