شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات سه گانه استان زنجان گفت: ورزشکاران سه گانه زنجان طی چهار سال گذشته در رقابت‌های این رشته جزو قهرمانان بوده و استان را به یکی از قطب‌های این رشته ورزشی تبدیل کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا -400 قطعه زمین به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان زنجان روز یکشنبه همزمان با ایام ماه ربیع الاول با حضور جمعی از مسوولان و شهروندان واگذار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: اجرای زنگ نماز در مدارس استان در قالب برنامه فراگیر پرورشی به منظور فراهم کردن زمینه برگزاری نماز جماعت و تشویق دانش آموزان به نماز اول وقت آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص مطلبی مبنی بر دریافت مسکن و خودرو از سوی نمایندگان مجلس خاطر نشان کرد: تا آنجایی که بنده مطلع هستم به جز تعدادی واحد سازمانی برای نمایندگان شهرستان‌ها به صورت موقت و در طول دوره نمایندگی، به کسی مسکن داده نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خضریان بیان کرد: در مورد خودروهای شاسی بلند باید عرض کنم که گزارش کمیسیون اصل نود مجلس آماده و نهایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، سه باب مدرسه، مهر امسال در نقاط مختلف استان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 961 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش معدن استان در 6 ماهه امسال محقق شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 34 میلیارد ریال بود، حدود سه برابر افزایش دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت گزارش این کمیسیون درباره کم و کیف خودروهایی که در مجلس و دیگر دستگاه‌ها توسط بهمن خودرو عرضه و باعث یک رانت برای تعدادی از نمایندگان شده، نهایی است. این گزارش تحویل هیأت رئیسه مجلس شده و در صحن علنی قرائت خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: 2 میلیون و 833 هزار واکسیناسیون انواع دام سبک و سنگین علیه بیماری‌های مشترک انسان و دام در استان انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در جمع دانشجویان شرکت کننده در طرح حامیم از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که در اردوگاه امام خمینی (ره) لواسان در حال برگزاری است، با اشاره به سؤالات و سخنان دانشجویان حاضر که در ابتدای این نشست بیان کردند، گفت: همین تکثر موضوعات، سؤالات و دغدغه‌های مطرح شده...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تعداد 85 پروانه بهره برداری صنعتی در این استان در 6 ماهه نخست امسال صادر شد که نسبت به مدت مشابه گذشته 38 درصد رشد یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی ستاد اقامه نماز از انتشار فراخوان علمی سی‌اُمین اجلاس سراسری نماز با 8 محور ویژه محققان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: یک هزار و 705 واحد مسکونی بنیاد مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت استان شامل هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار، سلطانیه و آببر در دست ساخت است که به طور میانگین بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: یک هزار و 365 نازل طی 6 ماهه اول امسال به منظور بررسی صحت کارکرد آنها مورد آزمون قرار گرفت که عملکرد بیش از 99 درصد آنها تایید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی هفته آینده وزش باد به نسبت شدید، بارش های پراکنده و کاهش کیفیت هوا در این استان به وقوع می پیوندد.