شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نزاع خیابانی چهار نفر منجر به قتل جوان 30 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از 48 ساعت شد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نزاع خیابانی چهار نفر منجر به قتل جوان 30 ساله و دستگیری قاتل در کمتر از 48 ساعت شد سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه‌لو باداعلام این خبر افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری چهار...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با ماه ربیع الاول و در آستانه میلاد پیامبر رحمت و مهربانی 400 قطعه زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تحت عنوان «پویش پیامبر رحمت (ص)» در شهر زنجان واگذار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: در فاز اول طرح خط 123، تیم خدمات سیار و مداخله در بحران اورژانس اجتماعی شهرستان زنجان به هشت دستگاه بی سیم تخصصی مجهز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: نرخ تورم سالانه این استان در شهریورماه امسال به 44.5 درصد رسید که بیش از یک واحد از میانگین کشوری کمتر است.

وب‌گاه گسترش

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: از آموزش و پرورش خواستیم در رتبه بندی معلمان بر اساس مقررات قانونی، شفاف عمل کند. حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری در حاشیه شورای اداری استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آموزش و پرورش در رتبه بندی معلمان شفاف عمل کند گفت: در این خصوص از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردیم تا توجه و عنایت ویژه ای در خصوص رتبه بندی معلمان داشته باشد و افرادی...

وب‌گاه گسترش

مجتمع معدنی سرب و روی انگوران (زیرمجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران) با هدف بررسی امکان وجود ذخایرمعدنی عمقی و براساس نظریه‌های جدید زمین شناسی و تکوین کانسار انگوران، حفاری هایی تا عمق 1000 متری را در برنامه های توسعه ای خود قرار داده است. مجتمع معدنی سرب و روی انگوران (زیرمجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران) با هدف بررسی امکان وجود ذخایرمعدنی عمقی و براساس نظریه‌های...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 110 واحد مسکونی در مناطق روستایی استان طی سال جاری تکمیل و به مددجویان تحت حمایت تحویل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: پاسخ‌گویی به رسمیت شناختن حق شهروندی است و موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عدالت اداری به مشکلات عدیده ای که کمیسون‌های ماده 100 در حوزه شهری و شهرسازی از حیث نابسامانی در حوزه ساخت و ساز در اقصی نقاط کشور ایجاد کرده‌اند، انتقاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: حوادث ناشی از کار در این استان طی 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه گذشته، 34 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: 401 هزار و 377 تخلف از سرعت در جاده‌های استان طی 6 ماهه امسال ثبت شد که نسبت به مدت مشابه قبل حدود 30 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه گسترش

در حالی یک سال از اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان می‌گذرد که هر روز برتعداد گزارش تخلفاتی که از سوی نانوایی‌ها صورت می‌گیرد، افزوده می‌شود هوشمندسازی نان طرحی است که به منظور مدیریت قیمت نان و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی ها و با هدف کاهش هدررفت آرد و نان و کنترل قیمت نان اجرا می شود. عصراقتصاد: در این طرح یارانه آرد و نان به نانوایان با توجه به میزان فروش نان پرداخت می‌شود....

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: آلودگی‌های محیط زیستی حاشیه شهر زنجان به ویژه حاشیه زنجانرود دغدغه اصلی برای حوزه کشاورزی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ساختن ایرانی آباد و موفق به همت دانش‌آموزان که آینده‌سازان کشور هستند، ممکن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 100 هزار و 626 نفر در طرح نهضت ملی مسکن این استان ثبت نام کردند گفت: از این تعداد برای 21 هزار و 273 متقاضی تخصیص پروژه شده است.