شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: این نمایشگاه، مدرنترین مرکز نمایشگاهی غرب کشور است و استان زنجان باید با استفاده از این ظرفیت و برگزاری نمایشگاه به هاب منطقه در توسعه کانی‌های غیرفلزی تبدیل شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی گفت: به عهدی که با سینماگران کشور و هنرمندان استان‌ها و شهرستان‌ها در راستای توسعه عدالت فرهنگی بسته‌ایم، پایبندیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آئین اختتامیه دومین جشن ملی مهر سینمای ایران عصر امروز (13 مهرماه) در تالار ایوان شمس با حضور مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی سینما برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: بیش از چهار هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی هستند که علاوه بر دریافت مستمری، از کمک هزینه درمان و توانبخشی، ودیعه مسکن، معیشتی، وسایل کمک توانبخشی، لوازم ضروری زندگی، بسته های حمایتی، کلاسهای آموزشی شیوه زندگی سالم و مراقبت های ویژه دوران سالمندی و غیره برخوردار می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتاق زنجان با اشاره به ویژگی های بالقوه این استان در حوزه IT و الکترونیک، گفت: اتاق زنجان تلاش می‌کند با اعزام هیات تجاری به نمایشگاه جیتکس، در این رویداد، حضوری قوی و مفید داشته باشد. صمد یوسفی اصل افزود: توسعه حوزه های مولد بخش خصوصی در صنایع مختلف، به ویژه فناوری اطلاعات، مستلزم معرفی ظرفیت ها و همچنین آشنایی با آخرین دستاوردهای جوامع مختلف در بازارهای جهانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تلاش نجاتگران برای نجات جان فرد 51 ساله‌ای که در سد تهم افتاده بود نتیجه نداد و فرد مد نظر جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از کاهش 9 درصدی تلفات جاده‌ای در جاده‌های استان طی چهار ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اولویت واگذاری اراضی و باغ‌های آماده بهره برداری در اراضی شیب دار طارم با مردم محلی و افراد بومی منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طرح الگوی کشت در استان زنجان در سال زراعی جدید وارد دومین سال اجرای خود شده و موفقیت آن در گرو تقویت حمایت‌ها و ضمانت‌هاست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: هم اکنون شاخص کیفی هوای استان بر روی عدد 110 قرار دارد که این وضعیت برای گروه‌های حساس ناسالم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر اعلام شرکت بازرگانی دولتی، کشاورزان زنجانی و همدانی، رقابت پایاپایی در تحویل گندم مراکز خرید تضمینی داشتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در قالب جشن عاطفه‌ها در استان به 10 میلیارد و 600 میلیون تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سال گذشته جشنواره پانتومیم زنجان در اولین دوره برگزاری در سطح ملی برگزار شد و با توجه به تجربه موفقی که به دست آمد امسال این رویداد هنری در سطح بین المللی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: ویژگی‌های بالقوه استان در حوزه آی تی و الکترونیک بر کسی پوشیده نیست اما برای تحقق هدف تبدیل این خطه به قطب کشور در این بخش، نیازمند ایده‌پردازی، الگوبرداری، همفکری و تولید برنامه‌های مشترک و هدفمند هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طبق آمارها و اعلام کارشناسان، جمعیت سالمندی در کشور و استان زنجان در حال افزایش است و باید علاوه بر جلوگیری از پیر شدن جمعیت برای رفع نیازهای سالمندان برنامه ریزی مطلوبی صورت گیرد تا این گروه دوران سالمندی را با سلامت، آرامش و به دور از دغدغه سپری کنند.