سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

تولیدکنندگان پوشاک در نامه‌ای خطاب به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان، به افزایش تعداد مناطق آزاد اعتراض کردند.

خبرگزاری تسنیم

گروهی از تشکل های صنفی در نامه ای به اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار جلوگیری از گسترش و توسعه مناطق آزاد شدند و نوشتند: عملکرد برخی دستگاهها کاملا برعکس و ضد تولید است.

خبرگزاری دانا

محمود علیمحمدی، معاون فرهنگی - هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سازمان سینمایی کشور هنوز تصمیم برای بازگشایی سینماها در کشور اتخاذ نکرده است.

خبرگزاری دانا

رهبر طوماری رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پروش استان زنجان نحوه برگزاری امتحانات آموزش‌وپرورش برای تمامی مقاطع در مدارس استان زنجان را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

احمدلو مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در مورد گازرسانی به روستاها کوهستانی گفت: گازرسانی به روستاهای مناطق کوهستانی شهرستان زنجان قرار دارند در اولویت پایین‌تری قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فعالیت‌های آموزش و پرورش و مهمتر از آن گسترده ذینفعان سه‌گانه دانش‌آموز، خانواده و فرهنگیان در این دستگاه نشان می‌دهد که مهمترین نهادی که می‌تواند در تحقق شعار سال "جهش تولید" گام‌های موثری بردارد بدون شک این نهاد تاثیرگذار جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدیران و معلمان مدارس موظف هستند برای آن دسته از دانش‌آموزانی که به دلیل دسترسی نداشتن به فناوری‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و به هر دلیل دیگری در یادگیری محتوای درس باقیمانده از زمان تعطیلی مدارس ضعف دارند، برنامه مشخص جبرانی تعیین کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رییس هیات ورزش‌های سه گانه این استان به عنوان رییس شورای فنی فدراسیون این رشته ورزشی منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: حجم مخزن سد گلابر نسبت به سال گذشته 2.5 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تا پایان خرداد جاری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نظارت بر اماکن عمومی و فضاهای گردشگری این استان زنجان تشدید میشود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به مطالعات منظومه‌های روستایی در این استان گفت: منظومه‌های روستایی به عنوان طرحی که ماهیت یکپارچه، منسجم و فرابخشی دارد هم‌اکنون در استان زنجان به‌صورت نمونه در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان طی روزهای آینده به ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه /8 و 9 خرداد ماه /، گرم‌تر خواهد شد.

خبرگزاری میزان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته برای بازگرداندن 1400 واحد تعطیل به چرخه تولید، هدف‌گذاری شده بود که در پایان سال با تحقق بیش از 92 درصدی، یک هزار و 334 واحد راکد به چرخه تولید بازگشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: شورای عالی اقتصادی با تصویب ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، موعدهای مقرر درقانون مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه‌ها و رسیدگی‌های مالیاتی را به مدت 2 ماه و حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید کرد.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: امسال 40 اثر تاریخی در استان زنجان از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرمت و بازسازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: تعداد مراکز خرید تضمینی گندم در این استان با هدف کاهش هزینه‌ها و سهولت دسترسی کشاورزان در شهرستان‌های این استان از 40 واحد به 45 مرکز افزایش یافت.