سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

خدایی مدیرکل راه آهن استان زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان - تهران 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: استانداری پیگیر اخذ اعتبار مورد نیاز پروژه بوده و در صورت تامین اعتبار روند اجرای پروژه ادامه می‌یابد.

خبرگزاری دانا

جلیل نصیری مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی برای آغاز فعالیت خود باید از اداره بهداشت مجوز دریافت کنند، گفت: تا به امروز هیچ‌یکی از امکان ورزشی برای آغاز فعالیت خود مجوز دریافت نکرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

کوه‌های رنگی ماهنشان از شگفت انگیزترین جاذبه‌های طبیعی استان زنجان به شمار می روند. این کوه ها در جنوب غربی استان زنجان و در در امتداد مسیر شهرستان زنجان به ماهنشان قرار دارند. سراسر مسیر زنجان به ماهنشان از مناظر رنگارنگی تشکیل شده که به خاطر وجود تپه ها و کوه های رنگی است. زمین شناسان سن کوه های رنگی ماهنشان را حدود 15 میلیون سال تخمین زده اند و از آن به عنوان شاهکار طبیعی یاد می...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید اغلب مناطق این استان را دربر خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست پارس‌آباد از تولد نهمین نسل آهوی مغان در سایت تکثیر و احیای آهوی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تحریم نیروی انتظامی از سوی دشمن، ناشی از صلابت، کارآمدی و اقتدار این نیرو و نهاد مردمی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای آبرسانی به روستای جابجا شده پالتلو زنجان به سه میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قتل جوان ماهنشانی از سوی پدر خانواده صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این هفته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به چالش‌های موجود در خصوص موضوع باغ شهرها و نیز مشکلات پیش روی توسعه مجموعه تفریحی و گردشگری گاوازنگ در زنجان اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مسائل و اختلافات فردی پیش آمده بین مادر و فرزند پسر در زنجان به قتل منجر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: از 65 طرح تهیه شده برای نقشه راه جهش تولید در این استان، 25 طرح برای اجرا مورد تایید قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مسائل و اختلافات فردی پیش آمده بین مادر و فرزند پسر در زنجان به قتل منجر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بررسی‌ها در زنجان نشان می‌دهد میزان بستری‌های کرونایی در میان افراد مناطق برخوردار و دارای وضعیت مطلوب اقتصادی و اجتماعی بیشتر بوده و در حواشی شهرها نیز بیماریابی مناسبی انجام شده و در واقع پوشش بهداشتی در حواشی موفقیت آمیز بوده است.

خبرگزاری دانا

فرهاد عصفوری رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به آغاز فعالیت‌های هیئت دوچرخه‌سواری زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از فعالیت بیش از 50 دوچرخه‌سوار در استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با 15 هزار بسته معیشتی در زنجان آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه 8 خرداد در استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده خواهیم داشت.