چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: روز جهانی قدس، نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته و با لبیک به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این هفته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع حفاری غیرمجاز در حوزه میراث فرهنگی و کشف و ضبط آثار و اشیاء قدیمی در استان و توصیه به هیجانی عمل نکردن سهامداران در بورس اشاره کرد.

خبرگزاری دانا

روح‌الله صمدی، دبیر حزب موتلفه استان زنجان گفت: هدف سردار سپهبد قاسم سلیمانی نیز رهایی سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل بود.

خبرگزاری دانا

توجه به حوزه مسکن همواره یکی از مسائلی است که مردم در ارزیابی عملکرد دولت‌ها به آن نگاه ویژه دارند، شاید به جرات بتوان گفت که هر دولتی که به این دغدغه مردم پاسخ داده از اقبال بیشتری نیز بین مردم برخوردار بوده است.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: رژیم جعلی اسرائیل آینده‌ای در منطقه و جهان ندارد و همه سرزمین فلسطین متعلق به مردم آن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: دستگاه قضایی این استان در راستای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، خود را مکلف به حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برطرف کردن موانع پیش روی تولید می‌داند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: این اداره کل نسبت به توانمندی 10 کودک کار اقدام کرده که تداوم این روند مشکلات این کودکان را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی 2 ماهه نخست امسال پنج نفر بر اثر حوادث رانندگی درون شهری این استان جان باختند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - به مناسبت هفته میراث فرهنگی، سه مجوز مجموعه‌داری اشیای فرهنگی، تاریخی و صنایع دستی در استان زنجان صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان اعلام کرد: از نخستین روز خرداد انواع نان در این شهرستان با نرخ‌های جدید عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: برای بررسی تمام جوانب و عوارض اجتماعی و اقتصادی طرح توسعه شرکت راشا کاسپین، کمیته‌ای ظرف 2 هفته آینده با حضور دستگاه‌های مربوطه تشکیل شده و تمام تعهدات طرفین با زمانبندی انجام تعهدات به صورت مکتوب صورتجلسه شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: استان زنجان حدود 1.3 درصد از مساحت و جمعیت کشور را دارد اما وضعیت این استان در بسیاری از ویژگی‌ها و شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان از اقدام جمعیت هلال احمر در خصوص تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی برای خانوارهای کم برخوردار در سطح استان قدردانی کرد.

خبرگزاری دانا

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با مشکل تأمین برق شرکت شیمی قرن زنجان گفت: قوه قضائیه خود را مکلف می‌داند که از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی حمایت کند.

خبرگزاری دانا

در راستای رزمایش کمک مومنانه یک هزار بسته معیشتی در بین کارگران بسیجی استان زنجان توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

چهره های ورزشی استان زنجان روز قدس را روز مبارزه جهانی با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده و بر قطع شدن دست رژیم غاصب و جنایتکار را از سرزمین های فلسطین تاکید کردند.