سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

انباشت بدهی ارزی باعث شد تا شبکه سحر اردو تعطیل شود و احتمال دارد با این روند شبکه آی‌فیلم انگیسی هم قطع شود؛ سریال "نجلا" با محوریت امام حسین (ع) ساخته می‌شود و برنامه "عصر جدید" به دنبال مجوز برای حضور تماشاگران است.

خبرگزاری دانا

موسی خانی مسئول بیمه جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به میزان خسارت وارده شده به محصولات کشاورزی استان زنجان گفت: براساس برآوردهای انجام شده خسارت وارد شده به محصولات زراعی و باغی در استان زنجان 85 میلیارد ریال بوده است.

خبرگزاری دانا

حسین میرزایی، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یادواره شهدای مدرسه شریعتی زنجان امسال برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نتایج بررسی‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان به زودی اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: برخی از روستاها در این استان که پیش از این به عنوان روستاهای هدف گردشگری تعیین شده‌اند، دارای شرایط لازم و کافی نیستند، از این جهت در سال جاری تغییرات و جابجایی‌هایی در لیست روستاهای هدف گردشگری استان ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته و راه‌اندازی سالن شماره 2 سینما بهمن با گنجایش حدود 30 صندلی، شمار صندلی‌های این سینما در مجموع به 265 صندلی رسید که به زودی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی به دبیرخانه کمک کنند تا دستور جلسات به صورت دقیق و کارشناسی و همراه با مدارک و مستندات و بدون ابهام در جلسه مطرح شود زیرا در صورت وجود ابهام به تصویب نرسیده و برگشت داده می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در ایام شیوع کرونا به‌رغم تعطیلی مدارس و باشگاه‌های ورزشی، دانش‌آموزان زنجانی ضمن شرکت فعالانه در پویش دانش‌آموز پویا در منزل، مقام‌های برتر جشنواره کشوری فیلم کوتاه ورزشی" قهرمان خانه" را نیز کسب کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با شیوع ویروس کرونا و به موازات آن تلاش حوزه بهداشت و درمان برای یافتن راه‌هایی برای علاج آن، چند وقتی است که از پلاسما درمانی برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده می‌شود، روشی که در آن پادتن تولیدشده در بدن بیماران بهبود یافته استخراج شده و به بیمار دیگری که هنوز درگیر کرونا است تزریق می‌شود و در این میان کرونایی‌های بهبود یافته با اخلاص در این سنگر ایثار...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با مدیریت مطلوب و اقدامات جهاد کشاورزی در سطح 75 هزار هکتار از زمین‌های زراعی این استان خطر آفت سن گندم و ملخ مراکشی رفع شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در زمان حاضر بیش از سه هزار نفر در این استان در زمینه کشت محصولات گلخانه‌ای مشغول به کار هستند.

خبرگزاری دانا

ایزدی مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی اولیه خرید گندم 364 هزار تن است گفت: خرید تضمینی گندم از نیمه دوم تیرماه انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتحادیه نانوایان شهرستان زنجان گفت: سهمیه آرد 10 واحد نانوایی به علت تخلف قطع شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار زنجان گفت: زنجان جزو استان‌های غنی در میراث فرهنگی بوده که آوازه برخی از آنها نه تنها ملی بلکه جهانی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه مشترک تشکل های صنعتی و صنفی پوشاک و نساجی، مخالفت خود را با لایحه افزایش مناطق آزاد و اصلاح عملکرد مناطق آزاد فعلی به منظور حمایت از تولید و تولیدکنندگان کشور اعلام کردند.