شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرویس مدارس استان زنجان که از مهمترین نگرانی‌های والدین و مسئولان تعلیم و تربیت محسوب می‌شود با هماهنگی صورت گرفته، آماده خدمات دهی به دانش آموزان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: با توجه به بررسی صورت گرفته از برگشت زائران از طریق سامانه سماح، میزان درخواست حضور زائران استان در عراق بیش از میانگین سایر استان‌هاست از این رو، زائرین زنجانی سفر خود را به 2 شهر مقدس نجف و کربلای معلی مدیریت کرده و کوتاه‌تر کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 600 وسیله کمک توانبخشی شامل صندلی چرخدار، سمعک، عصای نابینایان، ضبط صوت، دستگیره کمکی و تشک مواج بین افراد دارای معلولیت استان توزیع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد در گزارشی مدعی شده است حداقل 457نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درمرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با نزدیک شدن به زمان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هر روز خبرهای جدیدی از ثبت‌نام چهره‌های سیاسی و نمایندگان فعلی و پیشین مجلس به گوش می‌رسد. خبرهایی که تصویر واضح‌تری از انتخابات آتی و جریان‌هایی که مجلس آتی را به دست خواهند گرفت، به نمایش خواهد گذاشت. براساس خبرهایی که «دنیای اقتصاد» به آن دست یافته حداقل 457نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درمرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات...

وب‌گاه گسترش

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به وصول درآمد حاصل از بهره مالکانه و حقوق دولتی معادن در استان زنجان، اظهار کرد: این درآمد 65 درصد در راستای بسترسازی فعالیت‌های معدنی بوده و 15 درصد صرف فعالیت‌های عمرانی در شهرها و روستاهای واقع در مسیر معادن می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در زمان حاضر 452 خانه بهداشت با 423 بهورز زن و 218 بهورز مرد در سطح استان فعال است.

وب‌گاه فرارو

محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده، ولی از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 6 هزار و 600 نفر در دوره‌های مختلف سواد آموزی استان شرکت کرده و آموزش می‌بینند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی یک سال گذشته،121 هزار دانش‌آموز زنجانی در اردوهای دانش‌آموزی شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ارجاع پرونده 10 پزشک متخلف و زیر میزی بگیر به تعزیرات حکومتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده ولی از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: براساس آمارهای موجود 81 درصد مزار مطهر شهدا در استان ساماندهی شده است و امیدواریم این اقدامات با سرعت بیشتری پیگیری شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: زمین هبه شده برای راه اندازی کارخانه نوآوری استان در تصرف عدوانی یک شهروند قرار دارد و همین موضوع، مشکلاتی را برای آغاز عملیات اجرایی این طرح ایجاد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان تهران غربی تشکیل می شود؟ تقسیم استان تهران به کجا رسید چند سالی است که حرف از تقسیم تهران زده می‌شود. یک‌بار حرف از انتزاع ری از تهران زده می‌شود سپس حرف از تاسیس استان تهران جنوبی با مرکزیت رباط کریم به میان می‌آید، یکبار حرف از تاسیس استان تهران شرقی به نام 15 خرداد با مرکزیت ورامین زده می‌شود و حالا هم حرف از تاسیس استان تهران غربی با مرکزیت شهریار به گوش می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوروزی بیان کرد: در طرح وزارت کشور که تحت عنوان طرح ایجاد و تاسیس استان تهران غربی مطرح شده، بناست تا شهر‌های شهریار، شهرقدس، ملارد، رباط کریم، بهارستان و پرند با مرکزیت شهریار ایجاد شود.