شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تامین به موقع انشعاب فاضلاب برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان با جدیت پیگیری می‌شود چراکه بی توجهی به آن در آینده تبعات اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: بیمه سلامت 90 درصد هزینه‌های درمانی در بخش بستری و 70 درصد هزینه‌ها در حوزه سرپایی در مراکز دولتی دانشگاهی را پرداخت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس گروه موزه‌ها و اموال منقول تاریخی و فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: هم اکنون 11 مجموعه دار در این استان مجوز دارند که تعداد آنها تا پایان سال به 13 مورد خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: امسال سهم این استان از تسهیلات مشاغل خانگی 840 میلیارد ریال است که بیش از 90 درصد آن جذب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته، 300 میلیارد تومان برای مرمت و لکه گیری آزادراه زنجان به تبریز اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: تکواندوکاران استان سال گذشته سه جام قهرمانی در رویدادهای کشوری و منطقه‌ای شامل نایب قهرمانی لیگ پومسه دختران و 2 جام سومی در مسابقات منطقه‌ای خردسالان دختر و پسر را از آن خود کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 2 میلیون و 800 هزار نفر ساعت آموزش از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به بانوان زنجانی ارائه شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از 11 شهریورماه توزیع کتاب‌های درسی در استان آغاز و تاکنون یک میلیون و 640 هزار جلد کتاب توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: 704 پروانه جدید صنفی در استان از آغاز سال جاری تاکنون صادر شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ایجاد هزار و 100 فرصت شغلی برای جامعه هدف این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: بازاریابی برای محصولات مددجویان از اولویت‌های کمیته امداد است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: در راستای اجرای بند " ن " تبصره 17 قانون بودجه سال 1401 و با توجه به مفاد اساسنامه و شیوه نامه اجرایی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، در این استان حدود 10 هزار و 22 بیمار شناسایی و در سامانه مدیریت نشان بیمه سلامت نشان‌دار شدند.

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت ظرفیت پذیرش در دانشگاه‌های کشور در سال تحصیلی جدید نشان می‌دهد 83 درصد ظرفیت بدون آزمون‌ها همچنان خالی مانده است و دانشگاه‌های بزرگ در پذیرش بدون آزمون سهم بسیار ناچیزی دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران گفت: اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با پرداخت تسهیلات ساخت از سوی توسط بانک‌ها سرعت می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام از تحویل 1278 واحد مسکونی به وزارت راه و شهرسازی در 5 استان زنجان، سمنان، یزد، اردبیل و قزوین خبر داد.

وب‌گاه گسترش

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل زورگیری در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این فرد با شگرد کمک به رانندگان در راه مانده اقدام به زورگیری می کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان بارش در استان تا 16 شهریور امسال 282 میلیمتر بوده که در مقایسه با سال گذشته 35.1 درصد افزایش و نسبت به مقدار بلند مدت 8.5 درصد کاهش یافته است.