شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی مستمر از فعالیت ها و دستاوردهای دولت، گفت: بنادر می‌توانند نقش اثرگذاری در توسعه کشور داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حکمت اله هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه هلال احمر استان زنجان در اربعین امسال برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی کرده است، اظهار کرد: این درمانگاه سطح 2 در مسیر نجف به کربلا عمود 666 آماده ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی است. وی افزود: بیش از 42 نفر تیم تخصصی درمان در عمود 666 مشغول به فعالیت هستند...

خبرگزاری مهر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برپایی درمانگاه تخصصی در عمود 666 مسیر نجف به کربلا خبرداد و گفت: امسال برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی کرده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه تلاش ما این است که دولت را تبدیل به یک آیکون در کنار آیکون‌های دیگر گوشی‌های همراه کنیم تا بدون مراجعه، با ساده‌ترین شکل ممکن و با سرعت کارها انجام شود. با زیرساخت‌هایی پرسرعتی که اتفاق می‌افتد مشکل اینترنت در کشور به صورت ریشه‌ای حل می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون قرارگاه طریق الحسین لیست تمامی مراکز ارائه خدمات درمانی در مسیر پیاده روی را اعلام کرد و گفت: برای اولین بار در طریق العلما ارائه خدمات درمانی فراهم شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با زیرساخت‌هایی پرسرعتی که اتفاق می‌افتد مشکل اینترنت در کشور به صورت ریشه‌ای حل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم گفت: با زیرساخت‌هایی پرسرعتی که اتفاق می‌افتد مشکل اینترنت در کشور به صورت ریشه‌ای حل می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان شمالی گفت: معادن سرب و روی که عرصه برداشت های غیرمجاز شده است، دارای پروانه و حفاظت از آن به عهده دارنده معدن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته دولت به استان زنجان سفر کرد؛ دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان دیدار می‌کند و حضور در جلسه فعالان حوزه آی‌سی‌تی بخشی از برنامه‌های سفر یک روزه زارع‌پور به زنجان است. عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ابتدای سفر یک روزه خود در دیدار با امام جمعه با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استان تهران غربی تشکیل می شود؟ تقسیم استان تهران به کجا رسید چند سالی است که حرف از تقسیم تهران زده می‌شود. یک‌بار حرف از انتزاع ری از تهران زده می‌شود سپس حرف از تاسیس استان تهران جنوبی با مرکزیت رباط کریم به میان می‌آید، یکبار حرف از تاسیس استان تهران شرقی به نام 15 خرداد با مرکزیت ورامین زده می‌شود و حالا هم حرف از تاسیس استان تهران غربی با مرکزیت شهریار به گوش می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سامانه 135 شکایات مردمی را ثبت می‌کند و به شعبه ارجاع می‌دهد و شعبه مکلف به رسیدگی و صدور حکم است. در تمام این فرایند شاکی در جریان پرونده قرار می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا به امروز گام‌های بلندی در راستای تحقق دولت هوشمند و حکمرانی دیجیتالی برداشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از استقبال مردم به پیام‌رسان‌های داخلی خبر داد و گفت: خدمات پیام‌رسان‌های داخلی برای اربعین امسال ویژه تر شده است‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: تعیین ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی و دندانپزشکی در کنکور سراسری هر سال پیچیده تر از سال گذشته می شود و این بار تغییرات میزان تعهد و افزایش مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن اضافه شد.