شنبه 7 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

تعیین ظرفیت پذیرش در رشته پزشکی و دندانپزشکی در کنکور سراسری هر سال پیچیده تر از سال گذشته می شود و این بار تغییرات میزان تعهد و افزایش مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به آن اضافه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفته دولت یک‌صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف افتتاح می‌شود و روزهای آینده، خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه مسکن اعلام کرد: در هفته دولت یک‌صد هزار پروژه نهضت ملی مسکن در استان‌های مختلف افتتاح می‌شود و روزهای آینده، خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از واحد‌های مسکن شهر زنجان در پروژه برکت با بیان اینکه امروز در مجموع بیش از 3 هزار و 700 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد این واحد‌ها در قالب مسکن حمایتی، بازآفرینی، خودمالکی، گروه ساخت روستایی و جوانی جمعیت واگذار می‌شود. وزیر راه و شهرسازی به در دست ساخت بودن بیش از 17 هزار واحد مسکونی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش امروز در ارتباط زنده با خبر ساعت 14 از محل شورای اداری استان زنجان گفت: امسال در هفته دولت در سراسر کشور در مجموع 100 واحد مسکن به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل مردم می‌شود. وی گفت: در استان زنجان پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت پیش‌رو بودند که برخی از این پروژه‌ها 50 درصد و برخی بیشتر از آن پیشرفت کردند که عمده این پروژه‌ها تا پایان...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری 100 هزار واحد مسکونی در هفته دولت و واگذاری به مردم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که در هفته دولت 100 هزار واحد مسکونی تحویل مردم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را با هدف ساخت 4 میلیون واحد مسکونی ظرف 4 سال آغاز کرده که بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی تاکنون برای 1.8 میلیون واحد زمین تامین شده و 1.48 میلیون واحد به مرحله ساخت رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات ترای‌اتلون پسران چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور رده نوجوانان به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مسابقات ترای‌اتلون المپیاد استعداد های برتر پسران در روز سه‌شنبه آخرین روز مردادماه به میزبانی سد امند برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار زنجان با امضای حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی به عنوان رئیس ستاد برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان صاف است و فعلاً بارشی پیش بینی نمی شود.