پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان سمنان

استان سمنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم باید با سازوکارهایی همراه باشد؛ یکی از جلوه‌های این سازوکار تعاونی‌ها هستند که می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کنند. معاونت تعاون وزارت رفاه و بخش‌های دیگر از تعاونی‌ها بدانند امسال یکی از جلوه‌های مهم مشارکت مردم، میدان دادن به تعاونی‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - 2 خانه بهداشت روز پنجشنبه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرمسار در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان، 11 طرح صنعت آب و برق این استان به ارزش 77 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور تاکید کرد که شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی قدس (شهید باکری) سمنان؛ بلوک دوم این مجموعه را افتتاح کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس جمهور گفت: بیشترین درخواست مردم استان سمنان از دولت رفع چالش‌های مرتبط با تأمین آب است که دولت سیزدهم نیز برای حل این مساله برنامه‌ریزی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز پنجشنبه در بدو ورود به سمنان در فرودگاه این شهر با اشاره به عزم دولت برای رشد شاخص‌های توسعه استان سمنان گفت: تمام همت مسوولان در دولت سیزدهم این است که طرح‌های استان آن طور که وعده داده شده، اجرایی شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور واحد تولیدی کاشی در استان سمنان را که به همت دولت سیزدهم پس از 10 سال رکود به چرخه تولید بازگشت، بهره‌برداری و بازدید کرد.

خبرگزاری میزان

رئیسجمهور با استقبال نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد مرکز استان سمنان شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - زیرساخت بهداشت و درمان استان سمنان با توجه به میزبانی از 15 میلیون مسافر و زائر امام رضا (ع) نیازمند توسعه، به‌روزرسانی و تجهیز است که تامین این اعتبارات نیازمند نگاه ویژه دولت سیزدهم در سفر به این استان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور سمنان را استانی معدنی، صنعتی و گردشگری و برخوردار از ظرفیت‌های متنوع دانست و اظهار داشت: تمام همت مسئولان در دولت سیزدهم این است که طرح‌های استان سمنان آن طور که وعده داده شده، اجرایی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری امروز فاز دوم نیروگاه برق سمنان به ظرفیت 366 مگاوات در قالب طرح توسعه این نیروگاه را افتتاح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور با بیان اینکه درباره مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان سمنان اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در استان ماحصل این تلاش‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار روز پنجشنبه با حضور معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی در قالب سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان آغاز شد.