جمعه 7 اردیبهشت 1403

استان سمنان

استان سمنان

خبرگزاری میزان

جشن افتتاح و واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و 1158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله «سیدمحمدشاهچراغی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - جشن واگذاری 2 هزار 58 واحد مسکونی و یکهزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت برای استان سمنان با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور به صورت متمرکز در شاهرود برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در حاشیه بازدید محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی از طرح قطب دامپروری کشور در مهدی‌شهر گفت: تکمیل این طرح به 723 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با پیگیری های انجام شده در سال گذشته دو درصد نرخ بیکاری بانوان کاهش داده شد و مشاغل خانگی رشد قابل توجهی داشت.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان بر تلاش مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای ارتقای مشارکت عمومی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به استان سمنان، مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست پزشک روستای میقان از توابع شهرستان شاهرود با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: به واسطه مطالبه گری مردم دامغان، رئیس جمهور ایران اسلامی فردا مهمان مردم این شهرستان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به 2 مرحله‌ای بودن بودجه 1403، اجرای بخش اول قانون بودجه امسال از ابتدای سال آغاز شد و بخش دوم نیز مقرر شده است حداکثر تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - وزیر نیرو گفت: به مردم استان سمنان اطمینان می‌دهم که مساله آب را در این استان به طور کامل برطرف خواهیم کرد و با توجه به طرح‌های متنوع متناسب با شهرهای مختلف این استان، از شهروندان استان می‌خواهیم در این زمینه هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور از بهره‌برداری از ده‌ها طرح اقتصادی و عمرانی و اختصاص اعتبار جدید 9 هزار میلیارد تومانی با عنوان دو اتفاق مثبت برای استان سمنان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که پیش از انکه در مقابل شهروندان پاسخگو باشند باید در مقابل خداوند پاسخگو باشند و این تفاوت جدی نظام اداری ما با دیگر نظام‌های اداری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور تصریح کرد: مسئولان ببینند آیا عملکرد آنها در حل مشکلات، اجرای عدالت و ارتقای سرمایه اجتماعی موثر بوده است یا نه؛ ببینید انتظار رهبر معظم انقلاب و مردم و اقتضای انقلابی زیستن، اندیشیدن و عمل کردن از یک مدیر مجرب، درس‌خوانده و صاحب سابقه و تجربه برآورده شده یا نه و اگر نشده باید طرحی نو در انداخته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس جمهور گفت: دستگاه‌های اجرایی در هر کدام از شاخص‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که نادرست هم نیست. اما باید این آمارها به افزایش رضایت اجتماعی و بهبود وضعیت جامعه منجر شود.