پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه فرارو

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: از بعدازظهر امروز تا فردا شاهد افزایش سرعت باد در بسیاری از نقاط استان به ویژه مناطق شرقی استان خواهیم بود.

وب‌گاه الف

مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی گفت: برآورد می شود 13.5 میلیون تن گندم در سال زراعی جاری تولید و حداقل 10.5 میلیون تن خرید تضمینی انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی برآورد کرد 13.5 میلیون تن گندم در سال زراعی جاری تولید و حداقل 10.5 میلیون تن خریدتضمینی انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

نفرات برتر رده سنی جوانان پسر در مسابقات کاراته قهرمانی کشور معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

مدعی وزن 77 کیلوگرم استان فارس اجازه کشتی گرفتن در جام تختی کشتی فرنگی را نخواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه در ساعت 11:55 امروز، 30 فروردین 1403 در منطقه مذکور رخ داد که محمد عباسی، کودک 10 ساله غرق شد.

وب‌گاه فرارو

امروز طی مراسمی که به مناسبت روز جهانی محوطه‌ها و بنا‌های تاریخی در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار شد، سند مالکیت تخت جمشید با حضور تنی چند از مسئولین کشوری و استانی و شهرستان مرودشت رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصطفی ده پهلوان امروز، 30 فروردین ماه در حاشیه مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید که به مناسبت فرارسیدن روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در این مجموعه جهانی برگزار شد، گفت: ظرفیت آثار در حوزه میراث فرهنگی در استان فارس بسیار گسترده است و شهرت جهانی دارد. مصطفی ده پهلوان امروز، 30 فروردین ماه در حاشیه مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید که به مناسبت فرارسیدن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی بی سابقه بوده و این بارش ها تا پایان هفته در این مناطق تشدید خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، در روزهای اخیر درگیر باران‌های شدید و سیل نابهنگام هستند. اما دلیل این رخدادها چیست؟ ایران و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، در روزهای اخیر درگیر باران‌های شدید و سیل نابهنگام هستند. اما دلیل این رخدادها چیست؟ در روزهای اخیر هفت استان کشور درگیر سیل نابهنگام هستند. در امارات و به‌ویژه دبی نیز باران شدید، سیل عجیبی را در خیابان‌ها جاری کرده است....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: شخصی که با تیراندازی قصد ربودن دختری 15 ساله را داشت با حضور به موقع پلیس زمین گیر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفرات برتر مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی بزرگسالان) در بخش مردان معرفی شدند.

وب‌گاه الف

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: به مناسبت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی روز پنجشنبه 30 فروردین ماه از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید رونمایی خواهد شد.