چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت مدارس و دانشگاه های چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه در جنوب این استان به دلیل اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در روز سه شنبه 28 فروردین غیرحضوری اعلام می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان، حریق انبار ضایعات در شهرک صنعتی محمودآباد اطفا شد و خسارت جانی در پی نداشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، 28 فروردین تعطیل شد. تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه 28 فروردین در دو نوبت تعطیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی اعلام هشدار هواشناسی، کلاس های درس برخی مدارس در شهرستان‌های استان فارس در روز سه‌شنبه، 28 فروردین به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اعلام هشدار هواشناسی، کلاس های درس برخی مدارس در شهرستان‌های استان فارس در روز سه‌شنبه، 28 فروردین به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی نسبت به خطر وقوع سیلاب در پی بارش شدید باران هشدارداد و از مردم خواست که تا حد امکان طی دو روز آینده به جنوب کشور سفر نکنند.

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به هشدار سطح نارنجی بارش‌ها برای جنوب کشور و استان فارس، بر لزوم آمادگی کامل و برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای دستورالعمل‌ها تأکید کرد.

وب‌گاه فرارو

شبیه یک معجزه است؛ اینکه پسربچه‌ای 2ساله پس از 24 ساعت سرگردانی در کوهستان و مواجه شدن با خطرات زیاد و تحمل هوای سرد در حالی پیدا شود که هیچ آسیبی ندیده است.

وب‌گاه فرارو

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، با وجود بارش‌های بهاری در فروردین و با وجود پر شدن 60 درصدی سدها، اما 40 درصد آن‌ها خالی بوده و ورودی سد‌های کشور 10 درصد کاهش داشته است. طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌های سیل‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر ادامه دارد و هشدار سطح قرمز صادر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آنچه از حمله 26 فروردین حاصل شد اراده ای بود که بدون ذره ای ترس یا تعلل انجام دادیم و پیام این ایستادگی را با عمل بهنگام و دقت در انجام آن به رژیم صهیونیستی و آمریکا انتقال دادیم.

وب‌گاه گسترش

استفاده از انرژی های تجدید پذیر یک اقدام مهم برای کمک به صنعت برق و تولید انرژی پاک است.

وب‌گاه گسترش

دولت به برخی از خانوارها زمین رایگان اهدا کرده است. شرایط دریافت این زمین های رایگان بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر، خبر را تا انتها مطالعه کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت پروفسور «هاشم شرقی» استاد برجسته شیمی دانشگاه شیراز، پژوهشگر برتر و چهره ماندگار استان فارس را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خیلی‌ها سیدمرتضی آوینی را با صدایش می‌شناسند؛ همان صدای گرم و دلنشینی که روی فیلم‌های مستند از جبهه‌ها، سال‌های سال از تلویزیون پخش می‌شد. «روایت فتح» مهم‌ترین روایت تصویری از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که روایتی احساسی از رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس را به تصویر می‌کشید. ساخت «روایت فتح» از بهمن ماه 1364 با اولین قسمت از این مجموعه درباره...

وب‌گاه فرارو

یک منبع کارگری درباره جزئیات بیشتر حادثه کوره آجر پزی مرودشت گفت: حادثه دریک کوره آجر پزی در روستای «کوشک» شهرستان مرودشت واقع در استان فارس رخ داده که در مورد محل وقوع و علت حادثه اطلاع‌رسانی درستی نشده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جریان دیدار فینال فوتسال لارستان حرکت آکروباتیک ستاره استقلال را VAR رد کرد.