جمعه 10 فروردین 1403

استان فارس

استان فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیدا شدن پیکر یک مرد که تقریبا اسکلت آن باقی مانده در رودخانه بلبرم دشمن‌زیاری شهرستان ممسنی واقع در استان فارس خبرساز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور 6 میلیون و 800 هزار زائر طی نوروز 1403 در بقاع متبرکه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی از تدوام بارش‌ها تا دوشنبه در برخی از استان‌های کشور خبر داد و برای سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور را پیش بینی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ از وقوع کولاک برف و بارش باران شدید با خطر سیل و یخزدگی و همچنین وزش باد شدید در چندین استان کشور خبر داد. طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است. سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد طی 5 روز آینده خبر داد و برای 10 استان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری داشجو، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی، مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به مقارن شدن ماه بهار قرآن و بهار طبیعت و اجرای طرح «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه سراسر کشور گفت: بر این اساس طبق آماری که از استان‌های مختلف جمع آوری شده است، از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری (از 28 اسفندماه تا پنجم فروردین)، قریب به 6 میلیون 800 هزار...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور 6 میلیون و 800 هزار زائر طی نوروز 1403 در بقاع متبرکه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار، 324 هزار و 563 نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است. خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش باد طی 5 روز آینده خبر داد و برای 10 استان هشدار آب‌گرفتگی معابر و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد اصغری، کارشناس هواشناسی، آخرین شرایط آب و هوای کشور را در تلویزیون شرح داد. محمد اصغری، کارشناس هواشناسی، آخرین شرایط آب و هوای کشور را در تلویزیون شرح داد: روزهای جمعه و شنبه در شرق کشور وزش باد شدیدی خواهیم داشت. در یکی، دو روز آینده شاهد کاهش دما خواهیم بوددر خلیج فارس ارتفاع موج به 2 متر و 10 سانتی متر می‌رسد

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. همچنین خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد در شمال شهر و همچنین بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود.