پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه الف

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: تولید پابند را کم کردیم زیرا قوه قضاییه در حال حاضر نیاز ندارد و تعدادی هم پابند در انبار داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای اینکه سبک زندگی در محله با محوریت مسجد شکل بگیرد 52 رویداد در تهران تعریف کردیم و سراهای محله که اجاره داده شده بود، با نمایندگان محلات و ائمه جماعات شکل گرفت تا محله اینگونه اداره شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای اینکه سبک زندگی در محله با محوریت مسجد شکل بگیرد 52 رویداد در تهران تعریف کردیم و سراهای محله که اجاره داده شده بود، با نمایندگان محلات و ائمه جماعات شکل گرفت تا محله اینگونه اداره شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: در سال 1402 مبلغ 848 میلیارد تومان برای دستمزد به زندانیان شاغل پرداخت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این دولت اخیر و جناب آقای رئیسی در این جهت حرکت کرد اما اشکالاتی وجود داشت از جمله اینکه دور میز، همداستان با ایشان نبودند. و خود من هم به ایشان گفته بودم. نکته بعد هم این که وقتی از ناحیه خودشان می‌گذشتیم و به لایه دیگران می‌رسیدیم، همان اعتقاد هم وجود نداشت بدنه زیردستان مال دولت قبل بود و آن جنبه نرم‌افزاری و فکری خیلی تسری پیدا نمی‌کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف با آیت‌الله سعیدی تولیت محترم حرم مطهر حضرت معصومه و نماینده ولی فقیه در استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف یکی از 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل وارد استان قم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم با برخی از مراجع تقلید قم دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف امروز یکشنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان قم با آیت‌الله علی کریمی جهرمی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: باید توجه داشت مسائلی مانند حجاب و امثال آن با بگیر و ببند حل نمی شود، با ادب و عدل حل می شود.

خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری و هیات قضایی همراه به قم سفر کردند. دیدار با مراجع، جلسه شورای اداری استان قم و دیدار مردمی از برنامه‌های این سفر دو روزه بود.

وب‌گاه گسترش

شوکت با اشاره به افزایش سطح گرمای هوا در برخی ارتفاعات و مناطق، اظهار کرد: گرمی هوا برای برخی حوزه‌ها مثل آرماتوربندها، آهنگران و جوشکاران اسکلت فلزی، بنا - سفت‌کاران، نماکاران و سنگ‌کاران نمای ساختمان، سخت است و کارگران بسیاری در دمای گرم و شرجی آسیب می‌بینند. وی افزود: صنعت ساختمان‌سازی جزء سخت و زیان آورترین مشاغل کشور است. این را هم آمار حوادث کار و هم تعداد بیماری‌های شغلی پس از...

وب‌گاه گسترش

مدیر عامل اداره کل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد که سقف تسهیلات ودیعه مسکن برای سرپرستان خانوار به دو برابر افزایش یافته است. طی دو سال گذشته، بیش از پنج هزار و 983 درخواست تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال بروز تنش در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان در شب گذشته، جستجو درباره علت اخراج محمد فاضلی در گوگل اوج گرفت. به دنبال بروز تنش در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان در شب گذشته، جستجو درباره علت اخراج محمد فاضلی در گوگل اوج گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، به دنبال درگیری محمد فاضلی، از مشاوران پزشکیان نامزد ریاست جمهوری در میزگرد فرهنگی، با شهاب اسفندیاری، کارشناس صداوسیما که به موضوع دلیل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال بروز تنش در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان در شب گذشته، جستجو درباره علت اخراج محمد فاضلی در گوگل اوج گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از تنش‌های رخ داده در میزگرد فرهنگی مسعود پزشکیان، سیتنا نوشت که جستجو درباره علت اخراج محمد فاضلی در گوگل اوج گرفت.