پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

جستجو درباره علت اخراج محمد فاضلی در گوگل اوج گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: احترام به حقوق شهروندی و اجرای مقررات در دستگاه‌های اجرایی باید اولویت باشد و کار مردم نباید به تعویق بیفتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 30 خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1403 دریافت کرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پلیس +10 برگ معرفی‌نامه دریافت کنند. سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1403 دریافت کرده‌اند، با مراجعه به دفاتر پلیس +10 برگ معرفی‌نامه دریافت کنند. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معصومه ابتکار روز جمعه در همایش انتخاباتی زنان حامی مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با جمعی از زنان اصلاح طلب دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت دوازدهم در یادداشتی با عنوان «پزشکیان چنان که من شناختم» نوشت: پزشکیان هرچه بگوید تا آخر بر آن استوار خواهد ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز آیت الله جوادی آملی گفتند: «در دین اسلام آمده است که شما حق ندارید حتی یک حیوان را به دروغ و فریب و نیرنگ به سمت خود بکشانید، وقتی دین ما حتی اجازه فریب و دروغ به حیوان را نمی دهد به طریق اولی اجازه فریب مردم با وعده و تبلیغ دروغ را نمی دهد».

وب‌گاه خبر آنلاین

رؤسای ستادهای استانی شورای وحدت مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معصومه ابتکار روز جمعه در همایش انتخاباتی زنان حامی مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با جمعی از زنان اصلاح طلب دیدار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله جوادی آملی خطاب به نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت که مسائلی مانند حجاب و این موارد با فشار حل نمی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با سفر به استان قم، ضمن افتتاح ستاد انتخاباتی‌اش، به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و دیدار با برخی مراجع و علما رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با سفر به استان قم ضمن افتتاح ستاد انتخاباتی‌اش، به دیدار با برخی مراجع و علما رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امیدواریم با اجرای درست اسناد بالادستی کشور، بتوان وضعیت معیشت را بهتر و فشار فقر را از خانواده‌های ایرانی کم کرد.