پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان به حرم حضرت معصومه س رفت.

وب‌گاه ورزش سه

حضور قمی‌ها در لیگ برتر فوتسال به اما و اگر کشیده و همه نگاه‌ها به جلسه سرنوشت ساز اعضای شورای این استان دوخته شده است. موضوعی که سازمان لیگ را هم به شدت نگران کرده

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

روسای ستادهای استانی علیرضا زاکانی در استان های 31 گانه منصوب شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: سفره مردم کوچک شده اما باید گره‌گشایی کنیم تا از این طریق به معیشت و زندگی مردم کمک شود. کشور باید در ابعاد مختلف پیشرفته و آباد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: آسیب اهدای خون به بانوان یک باور غلط است، زیرا در هنگام مراجعه بانوان به مراکز انتقال خون، کم خونی آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در اغلب موارد مشکلی وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم اظهار کرد: 25 خردادماه مصادف با 14 ژوئن، به مناسبت سالروز تولد کارل لنداشتاینر کاشف گروه‌های خونی از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: مهمترین خواسته مردم از من تحقق عدالت و آزادی است و به دنبال آن، حرکت در مسیر استقلال کشور باید بیش از پیش در آینده رقم بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 25خرداد 1403 اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی نیکزاد با صدور احکامی روسای ستادهای استانی محمد باقر قالیباف را منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سعید جلیلی» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین سفر استانی خود دقایقی قبل وارد استان قم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا زاکانی با بیان اینکه می‌شود برای مردم کار کرد و تمام مردم را پای کار آورد، مطرح کرد: اگر ذره‌ای احساس کنم که سایر کاندیدها بتوانند اقدامات بنده را دنبال کنند، حضور در انتخابات را برای خود حرام می‌دانم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز مردم انتخاب کرده‌اند که راه شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند و نباید به مسیر اشتباه دهه 90 بازگردیم.

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گزارشات دریافتی، نشان از اثرات مطلوب قرارگاه‌های تشکیل شده در زمینه‌های مختلف خصوصا سرقت را دارد به طور که شاهد کاهش 20 درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.