پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز 23 خرداد 1403 اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

مرحله سوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از روز چهارشنبه تا عصر شنبه هفته آینده، بارش های رگباری و در نواحی مستعد تگرگ استان را فرا می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواشناسی استان قم اعلام کرد: از امروز تا فردا شاهد وزش باد شدید همراه با گردوخاک، رگبار و رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

قیمت دام زنده در تاریخ 20 خرداد 1403 اعلام شده است. بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، قیمت گوسفند زنده در استان تهران حداقل 310 هزار تومان و حداکثر 330 هزار تومان است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بعد از جریان طوفان الاقصی و وعده صادق، حضور در جریان اربعین، امسال معنای سیاسی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بسیار بالایی دارد و شعار آزادی فلسطین به طور جدی باید مطرح شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی، امروز 20 خردادماه با حضور حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی و سازمان اوقاف و امور خیریه و سخنگوی سازمان، رضا معممی مقدم، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف، حجت الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف،...

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت گوشت مرغ امروز ثبات قیمتی را تجربه کرده است. در این روز، هر کیلوگرم مرغ زنده در بازار با قیمت 56,925 تومان معامله شده است. این قیمت نسبت به روز قبل تغییر نکرده و ثابت مانده است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، قیمت گوشت قرمز در روز 20 خرداد 1403 همچنان با همان نرخ روز قبل در حال فروش است و تغییری نداشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: بیش از 60 شهرک مسکونی در کارگروه زیربنایی استان تصویب شده است و سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان متولی ایجاد شهرک‌های مسکونی دولتی و دبیر کمیته، مطالعات امکان‌سنجی و مکان‌یابی شهرک‌های مسکونی دولتی را آغاز کرده است. مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده امروز اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

مجتبی ذوالنوری در نشست ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد در رابطه‌با این چالش که برخی واحدهای صنفی متخلف پس از برخورد قضایی به راحتی دوباره از طریق سامانه صدور مجوزها مجوز کسب‌وکار می‌گیرند و شروع به کار و تخلف می‌کنند، گفت: پنجره صدور مجوزهای کسب‌وکار یکی از افتخارات مجلس برای ایجاد تسهیل در فضای کسب‌وکار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفدر کشاورز در نشست خبری امروز گفت: سازمان ثبت برای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه ثبتی اقدام به شناسایی پلاک‌های کثیرالشاکی و پرحاشیه کرده است که در این راستا 310 پلاک اصلی در سراسر کشور شناسایی شده است و مشکلات این پلاک‌ها مرحله به مرحله در حال اصلاح است. بقیه پلاک‌ها به مرور پیگیری می‌شود. کاهش 9 درصدی ازدواج و افزایش دو درصدی طلاق در 1403 معاون...

وب‌گاه فرارو

آب منطقه صفاشهر به علت حادثه‌ای که شب گذشته بر روی خط لوله اصلی آبرسانی این منطقه رخ داده است، دچار قطعی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری ساعاتی پیش در بیمارستان قم جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.