دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشور 35درصد و میانگین استفاده از ماسک در شاغلین و خدمت گیرندگان به تفکیک اماکن عمومی استان‌های کشور از 5 تا 12 مرداد ماه 25.25 درصد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شامگاه جمعه، قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه استان قم از اجرای پروژه آبرسانی به روستاها به همت بسیج سازندگی یاد کرد و گفت: پروژه‌هایی که پیمانکاران حاضر به اجرای آنها نمی شوند به بسیج سازندگی سپرده می‌شود.

خبرگزاری دانا

مراسم عزاداری هیئت صاحب الزمان (عج) ناشنوایان قم با حضور استاندار قم برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

پینگ پنگ باز قمی، به مقام سوم مسابقات جایزه بزرگ جوانان کشور، دست یافت.

وب‌گاه ورزش سه

دبیر هیات بدمینتون قم گفت: هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی استان در لیگ برتر است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه‌ای از عموم مردم جهت حضور پرشور در بدرقه شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم دعوت به عمل آورد.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب قم با اشاره به اینکه بسیج از روز اول سیل و طوفان در مناطق سیا زده حضور پیدا کرد گفت: کار تعمیر منازل آسیب دیده از سیل توسط بسیجی های استان قم به اتمام رسید.

خبرگزاری تسنیم

سردار حاجیان، سخنگوی فراجا درباره رشد نجومی آمار سرقت‌ها در کشور در 12 سال اخیر گفت: در این باره علل متعددی وجود دارد؛ از جمله ضعف قانون!

وب‌گاه عصر ایران

از متهم 2 عدد تیغ موکت بری، یک قبضه سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

خبرگزاری دانا

جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به اینکه امروز دشمن با حضور عفیفانه در جامعه مشکل دارد، گفت: جنگ امروز جنگ عفت است و لباس رزم آن هم همین چادر ها و پوشش ها می باشند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: بر اثر سیل مردادماه، 920 میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی قم وارد شد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: بیش از 90 درصد از خودرو‌هایی که به سرقت رفته ساخت داخل هستند و 78 درصد خودرو‌ها مدل آن‌ها برای قبل از سال 88 بوده است و 22 درصد این خودرو‌ها مدلشان برای بعد از سال 88 بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمعی از اعضای مجمع پیروان امام و رهبری قم همچنین برخی از اعضای کانون هم‌اندیشی تعالی و توسعه استان قم و بنیاد قم پژوهی با آیت الله حسینی بوشهری، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه قم دیدار و گفتگو کردند. آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار پس از صحبت‌های تعدادی از افراد حاضر در جلسه ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری امام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی فراجاگفت: با تعمیرگاه‌هایی که بدون اهراز هویت قطعات دست دوم خودرو، اقدام به نصب آن‌ها بر روی خودرو‌ها می‌کنند برخورد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری سخنگوی نیروی انتظامی صبح امروز پنجشنبه سیزدهم مردادماه سال جاری برگزار شد. سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی در این نشست خبری اظهار کرد: قیام امام حسین علل و عوامل زیادی دارد که در احادیث به آن اشاره شده است؛ یکی از علل این قیام زنده کردن ارزش‌های اسلامی بود. وی ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: پلیس در ایام محرم آمادگی صد در...