دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه ورزش سه

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم گفت: اصلی‌ترین مشکل هیات نبود استخر است.

خبرگزاری تسنیم

جام‌جهانی فوتبال از 30 آبان تا 27 آذر 1401در کشور قطر برگزار می‌شود که با توجه به محدودیت ظرفیت اقامت در این کشور، برپایی "چادرهای بادیه‌نشین" با کرایه 350 پوند در هر شب، راهکار قطری‌ها برای جبران کمبود اقامتگاه در این کشور است!

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله سیدمحمد سعیدی: روحانیت برای مردم عزیز، محترم و دلسوز است و یکی از دشمنی‌های بدخواهان نظام این است که روحانیت را ناکارآمد نشان دهند و ناکارآمدی‌ها را به روحانیت و ائمه جمعه نسبت دهند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل شهید «قاسم حمید» با خانواده این شهید والامقام قمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مسابقات قهرمانی شنای استان قم با معرفی نفرات برتر مواد مختلف به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون وظیفه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مشمولان غیر غایب برای خروج از کشور در ماه‌های محرم و صفر نیازی به پرداخت وثیقه نداشته و تنها باید مشخصات خود را در سامانه ثبت کنند.

وب‌گاه فرارو

سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس 21822821-025 پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

خبرگزاری دانا

مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به اینکه برای تامین روشنایی معابر تفاوتی بین مناطق وجود ندارد گفت: طولانی شدن مدت زمان تاریکی معابر به خاطر کمبود تجهیزات و مشکل بودجه است و در خرید تجهیزات جدید با مشکل روبرو هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اعلام خبر دستگیری 2 کلاهبردار سابقه‌دار به اتهام تاسیس شرکت کاغذی و کلاهبرداری از 100 نفر از شهروندان، از مالباختگان خواست با پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخفی‌گاه یکی از متهمان متواری که اهل آذربایجان غربی بود در شیراز و همدستش در تهران شناسایی و کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اعلام خبر دستگیری 2 کلاهبردار سابقه‌دار به اتهام تاسیس شرکت کاغذی و کلاهبرداری از 100 نفر از شهروندان، از مالباختگان خواست با پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 2 کلاهبردار سابقه دار به اتهام تاسیس شرکت کاغذی و کلاهبرداری از 100 نفر از شهروندان خبر داد و گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می توانند با شماره تماس 21822821-025 پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

متهمان در مواجهه با شواهد موجود به جرم خود اعتراف و برابر دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش این افراد، مالباختگان می توانند در صورت شناسایی چهره متهمان با شماره تلفن 21822821-025 اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 2 کلاهبردار سابقه دار به اتهام تاسیس شرکت کاغذی و کلاهبرداری از 100 نفر از شهروندان خبر داد و گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می توانند با شماره تماس 21822821-025 پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: 2 نفر از فرنگی کاران قم همراه با تیم ملی جوانان کشور عازم مسابقات جهانی بلغارستان شدند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی قم گفت: یک مربی و یک کشتی گیر این استان همراه با تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور به مسابقات جهانی اعزام شدند.