دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند سازمان یافته قاچاق مشتقات نفتی و پتروپالایشی را کشف کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند سازمان یافته قاچاق مشتقات نفتی و پتروپالایشی را کشف کنند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند سازمان یافته قاچاق مشتقات نفتی و پتروپالایشی را کشف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی بارندگی های سیل آسا در کشور، استان قم نیز از این بارش های بی بهره نبود و در آمارها جزء پر بارش ترین استان ها معرفی شد.

خبرگزاری دانا

سید مهدی قریشی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: بانک‌های استان قم برای عملیاتی ساختن بخشنامه ممنوعیت دریافت کپی مدارک هویتی از مراجعان دو هفته فرصت دارند.

خبرگزاری دانا

مسئول واحد کانون مساجد استان قم با اشاره به افزایش حضور دختران در مساجد و برنامه های کانون مساجد گفت: از ابتدای تابستان بیش از 20 هزار بانوی قمی در فعالیت های تابستانی مساجد استفاده کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری قم گفت: پیش‌بینی 993 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در سفر هیئت دولت به قم در دی ماه سال گذشته، توسط 22 بانک عامل باید پرداخت شود و تاکنون 255 میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است.

وب‌گاه منیبان

مراسم رونمایی از مستند زمزمه‌های گمشده در دوردست به کارگردانی منصور فروزش و تهیه‌کنندگی سیدمهدی دزفولی روز گذشته دهم مرداد در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه استان قم برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت، در حال حاضر در استان قم 130 خانواده دارای دو قلو ثبت سامانه شده اند که 107 خانواده مستمری دریافت می کنند، 54 مورد سه قلو ثبت سامانه شده اند که 50 خانوار مستمری دریافت می کنند و 6 خانواده دارای 4 قلو هم از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم رونمایی از مستند «زمزمه‌های گمشده در دوردست» دوشنبه دهم مرداد در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه استان قم با حضور عباس کریمی، هادی نائیجی، کارگردان و تهیه‌کننده برگزار شد.

خبرگزاری دانا

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دراستان قم با اشاره به برگزاری طرح توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی حلقه های میانی، گفت: بیش از 900کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه های استان برگزار شده است.

خبرگزاری دانا

امدادرسانی سریع و مدیریت جهادی مسئولان استان قم در برابر وقوع سیل در بخش مرکزی قم از خسارت‌های جانی و مالی شدیدتر جلوگیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه در سیلاب‌های اخیر بیش از 1500 واحد مسکونی مددجویان تخریب شده است، گفت: به‌زودی مستمری ویژه‌ای به حساب این خانواده‌ها واریز می‌شود.