دوشنبه 7 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قدرت نرم انقلاب اسلامی رژیم اسرائیل را احاطه کرده است و برخی از مقامات این رژیم نیز موضوع بهم ریختگی و افول این رژیم از درون را مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات جمکران کتاب «نشانی گنج» را به قلم فاطمه بهبهانی برای گروه سنی نوجوان منتشر کرد. این اثر داستانی را از کوران جنگ برای بچه‌های امروز روایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی قم گفت: یک مربی و یک کشتی گیر این استان همراه با تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

صبح امروز یکشنبه نهم مرداد ماه 1401 تعدادی از پرندگان شکاری، عقاب صحرایی و شاهین، در منطقه حفاظت شده استان قم، با حضور جمعی از اصحاب رسانه و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، و محیط بانان، رهاسازی شدند. این پرندگان شکاری زیبا که به دلیل آسیب دیدگی، تحت تیمار و نگهداری بودند پس از بهبودی کامل و حصول اطمینان از سلامت آنان، در منطقه حفاظت شده این استان، و در زیستگاه اصلی خود...

خبرگزاری مهر

قم - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: سپاه پاسداران باید راهبرد و تهدید دشمن را بفهمد و سپاه و نیروهای مسلح بایستی خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن آماده کنند.

وب‌گاه تابناک

قدرت نرم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی را احاطه کرده است و برخی از مقامات رژیم صهیونیستی نیز موضوع بهم ریختگی و افول این رژیم از درون را مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: سپاه پاسداران باید راهبرد و تهدید دشمن را بفهمد و سپاه و نیرو‌های مسلح بایستی خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن آماده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرلشکر صفوی تأکید کرد: سپاه پاسداران باید راهبرد و تهدید دشمن را بفهمد و سپاه و نیروهای مسلح بایستی خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن آماده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرلشکر صفوی گفت: نگاه مسلمانان به انقلاب اسلامی و رهبری این انقلاب است، حکومتی که توانسته مقابل آمریکا ایستادگی و داعش را سرنگون کند.

وب‌گاه الف

یک عضو انجمن آب و خاک پایدار ایرانیان، ضمن تاکید بر اهمیت سیلاب‌ها در تامین منابع آبی کشور، میزان آب ورودی ناشی از سیلاب اخیر را به منابع آبی کافی ندانست و بر ضرورت باز بودن مسیر سیلاب‌ها و خودداری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران در تیر ماه، 38 دوره آموزشی و کارگاه برگزار کردند. در این گزارش، فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران را مشاهده خواهید کرد. این فعالیت‌ها به شرح زیر است: - کارگاه آموزشی مهارت‌های چهارگانه آزمون آیلتس، انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات - همایش حقوق بشر آمریکایی، انجمن علمی دانشجویی مطالعات...

وب‌گاه فرارو

عضو انجمن آب و خاک پایدار ایرانیان با توجه به سیلاب اخیر امامزاده داوود اظهارکرد: در حیاط محوطه امامزاده داوود روی یکی از آبراهه‌ها سقفی احداث شده بود و به وسیله چوب و دیگر وسایل آبراهه مسدود شده و آب وارد امامزاده شد. اقداماتی که در شهر‌ها انجام می‌دهیم، بسیار آسیب‌زا است. به عنوان نمونه بالای رودخانه قم‌رود در مجاورت حرم حضرت معصومه (ع) جاده و پارکینگ احداث کردند و تغییر کاربری صورت...

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیریت بحران کشور با توصیه ای به مردم، خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم از عزیزان، امشب و فردا شب و حتی دوشنبه شب، اصلا مسافرت نروند چرا که سیل خبر نمی دهد و احتمالا در یک مسیری باشد که فرصت ترک منطقه را از دست ندهند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از احتمال بارش باران های سیل آسا در جنوب تهران طی امرز و فردا خبرداد.