سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - نرخ پایین رشد جمعیت چالشی جدی در مسیر توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود و بهبود این شاخص از طریق تشویق جوانان به ازدواج و ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری با ارایه بسته‌های تشویقی و تضمینی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و پرهیز از بخشی‌نگری و نگاه سلیقه‌ای مسوولان، از جمله راهکارهای پیشنهادی سه زوج خبرنگار استان سمنان در این زمینه است.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال امید ایران با سرمربیگری علی صانعی تشکیل شد.

وب‌گاه ورزش سه

سررمبی ترکیه‌ای تیم ملی بسکتبال ایران در اولین نشست خبری خود در تهران حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویری از مراسم معارفه جواد نکونام، سرمربی استقلال با تبلیغ یک برند آبجو حسابی خبرساز شده است. واکنش‌ها به انتشار این خبر جنجالی که جواد نکونام، سرمربی استقلال تبلیغ آبجو کرده است، همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

: فرمانده نیروی دریایی سپاه وعده رونمایی از 4 فروند شناور کلاس شهید سلیمانی را در سال جاری داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته‌های وزنی 69 و 76 کیلوگرم درخشیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: 111 نفر از سارقان و مالخران که به صورت شبکه‌های سرقت فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس جهاد کشاورزی بخش جلگه رخ از توابع تربت‌حیدریه گفت که این منطقه از خراسان رضوی به قطب عرضه بذرهای الگویی و نمونه بویژه گندم، جو و سیب زمینی کشور تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

نخستین اردوی تیم ملی هاکی 5 از 9 تیرماه با حضور 29 بازیکن برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران اظهار امیدواری کرد که با حمایت رئیس مجلس و نمایندگان، موضوع استقلال اداری و مالی دانشگاه‌ها که در برنامه هفتم مورد توجه قرار گرفته مورد عنایت قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارشاد در برنامه استودیو هشت در رادیو نمایش درباره اتفاقات اخیر و حاشیه‌ها نسبت به حضور نازنین بیاتی در مشهد سخن گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای باند زنان سارق که از خانه‌ها دزدی می‌کردند، دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کیفی هوای شهرستان مسجدسلیمان با رسیدن به 500 AQI بسیار خطرناک اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای نگهبان از نظرقانون اساسی واحکام شرع طرح را مورد بررسی قرارداده وتایید کرده ولی مجمع با توجه به سیاست های کلی آن را تایید نکرده است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به تازگی فیلم کوتاه «جهان غیرموازی» به نویسندگی و کارگردانی محمد یراقی که پربازیگرترین فیلم کوتاه تاریخ سینمای ایران به شمار می‌رود، آماده پخش بین‌المللی شده است. این فیلم با همکاری بیش از 30 بازیگر در ایفای نقش‌های مختلف، راوی چند روز از زندگی یک دختر شش ساله در جامعه ایران است و شرایط سخت زندگی کودکان کار را به تصویر می‌کشد. «جهان غیرموازی» پس...