سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال در خصوص برخی شایعه‌ها پس از مراسم معارفه جواد نکونام توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان توصیه می شود که برداشت غلات را در ساعات خنک روز انجام دهند.

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو BMW قاچاق در شهرستان رودبار گفت: ارزش این خودرو 180 میلیارد ریال برآورد شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی‌اصغر پورعزت، رئیس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران، شامگاه روز دوشنبه 5 تیر ماه در نشست اعضای هیأت علمی جوان دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران با دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی که در محل حوزه ریاست مجلس برگزار شد، گفت: دانشکده حکمرانی قرار است با تمرکز بر حل مسائل ملی، یک دانشکده متفاوت باشد و ساختار‌های رسمی و بوروکراتیک را با هدف...

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی تهران و افزایش دما از امروز (6 تیرماه) پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش ظهر امروز در ادامه برنامه‌های سفر خود به استان اصفهان ضمن بازدید از شرکت هواپیماسازی ایران (هسا)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درباره ظرفیت‌های مجموعه هسا شنیده بودم، اما امروز متوجه شدم که عملکرد این مجموعه بسیار جلوتر از شنیده‌هاست، شاخص‌هایی که در مجموعه هسا محقق شده در تراز جهانی است. پرواز هواپیمای ترابری سیمرغ وی افزود: پیرو...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیران ورزش ایران و ونزوئلا توافق کردند با همکاری فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا رودروی هم قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از صدور مجوز خرید 50 دستگاه ماشین آلات راهداری برای استان اردبیل خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزرای ورزش ایران و ونزوئلا توافق کردند با همکاری فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا رو در روی هم قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - بخش پژوهشی شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با موضوع «تعزیه قزوین» امروز سه‌شنبه در گنبدکاووس برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیر ثبت میراث فرهنگی استان خراسان رضوی از مستندسازی و تهیه پرونده ثبت زبان‌ها، گویش‌ها و لهجه‌های اصیل خراسان رضوی در فهرست میراث ناملموس ملی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان کرمان گفت: با وجود تمامی مشکلات در تامین مالی صنعت برق، از ابتدای دولت سیزدهم یک هزار و 240 میلیارد تومان پروژه برق در این استان به بهره برداری رسیده است.