سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور سراسر کشور گفت: این دانشگاه در آسیا رتبه دوم و در دنیا رتبه ششم را در بین دستگاه های باز و آموزش از راه دور جهان دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به تازگی پخش فصل سوم مستند مسابقه «بومگرد» به کارگردانی تورج کلانتری و امیر منیری آغاز و ساعت 20 روزهای زوج از شبکه یک پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عزت کنونی کشور ما ثمره ولایت‌پذیری و به برکت خون مطهر شهدا است، گفت: امروز آمریکایی‌ها به‌خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند.

خبرگزاری مهر

با اعلام فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال امید ایران با سرمربیگری علی صانعی تشکیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت از برپایی میهمانی 10 کیلومتری تهران از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی با استقرار بیش از دو هزار موکب در جمعه آینده، عید غدیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد: تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی این بنیاد با هدف استفاده بهینه از فرصت خدمت نظام وظیفه دانش‌آموختگان داخل و خارج از کشور در راستای حل مسایل دستگاه‌های مختلف و تسهیل شرایط خدمت اعطا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی تهران و افزایش دما از امروز (6 تیرماه) پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

اقساط وام مزبور، در سقف‌های مصوب شورای پول و اعتبار و با در نظرگرفتن سهم مسکن از بودجه خانوار در مناطق شهری تعیین شده است؛ به گونه‌ای که به طور مثال در تهران، اقساط تسهیلات یادشده برای سقف فردی 4.000 میلیون ریال با لحاظ تسهیلات جعاله (به مبلغ 1.600 میلیون ریال) 125 میلیون ریال می‌باشد.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - رییس گروه مدیریت بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با انتقاد از گزارش نکردن به موقع وقوع بیماری هاری در جنوب کرمان، گفت: سال گذشته 14 بیماری هاری در کشور دیده شده که چهار مورد آن در استان کرمان بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «عباس صلاحی اردکانی» با بیان اینکه نرخ نفوذ دانش و فناوری در کشاورزی کشور‌های توسعه یافته بالای 85 درصد است که به معنای برخورداری از کشاورزی هوشمند می‌باشد پیش‌بینی کرد: با حضور و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان که منشا تولید علم و فناوری هستند، نرخ نفوذ دانش و فناوری در حوزه کشاورزی افزایش پیدا کند. رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی...

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - شانزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی با برگزاری نشست پژوهشی با عنوان «عناصر بومی موسیقایی» برای بررسی تعزیه قزوین به میزبانی گنبد کاووس آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی هانگژو حکم انتخابی المپیک را دارد و بر این اساس اعزام تیم کامل یک ضرورت است تا مشتزنان کشورمان شانس رسیدن به پاریس را از دست ندهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از جریمه نقدی قاچاقچی خودرو تویوتا هایلوکس در شهرری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو به مردمان برخی شهرهای شرقی فارس نوید داد که تا پایان این هفته، تنش آبی حادث شده برطرف خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و نحوه دریافت وام بدون ضامن و نام بانک‌هایی که وام بدون ضامن به متضایان پرداخت می‌کنند، اعلام شد.