سه‌شنبه 24 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

مباحث «نقش مخاطب در بازتاب ارزش‌های فرهنگی آرایه‌های معماری» و «آرایه‌های معماری از یاد رفته» در سومین نشست از گفتمان‌های حفاظت و مرمت آثار مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات درباره تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، حذف پیمانکاران و تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی و قراردادی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای هفته گذشته 215 متقاضی ثبت قایق صیادی بی‌هویت به اداره بازرسی و ثبت شناورهای اداره‌کل بنادر این استان مراجعه که پس از پالایش اسنادی اولیه، درحال حاضر برای 200 متقاضی پرونده تشکیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق میزبان «مارک برایسون ریچاردسون» سفیر انگلیس در بغداد در روز سه‌شنبه 6 تیر 1402 در محل سفارت تهران در بغداد بود.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده مردم چابهار در مجلس: رچراغ راا گرمترین روز سال در کل جهان روز شنبه این هفته در زابل داشتیم شاهد بودیم چراغ راهنما خیابان هم به طور کامل در اثر افزایش دما ذوب شده بود و گرد و غبار شدید را هم در شمال و جنوب استان شاهد بودیم صدها نفر به خاطر مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: هم‌اکنون میدان نفتی مشترک تعیین تکلیف نشده‌ای بین ایران و عربستان وجود ندارد، از سوی دیگر با توجه به احیای روابط بین دو کشور کارهای مقدماتی برای انجام همکاری دوجانبه آغاز شده است.

خبرگزاری مهر

رشت - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به توقیف شوتی‌های حامل نوشیدنی قاچاق در بندرانزلی گفت: این خودروها حامل بیش از 6 هزار و 700 قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،، پردیس‌های سینمایی این موسسه در فصل بهار امسال شاهد رشد میزان مخاطب بوده اند که این تعداد نسبت به بهار 1401، حدود 25 درصد افزایش داشته است. «پردیس سینما گالری ملت» که قریب به 140 هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است، بیشترین آمار استقبال مربوط به فیلم‌های «فسیل»، «ملاقات خصوصی» و «غریب» بوده است. «پردیس سینمایی راگا» نیز از پرمخاطب‌ترین سینما‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجله فرهنگ و علوم انسانی عصر اندیشه که پس از انتشار 29 شماره چند ماه توقف انتشار داشت، این بار با ساختار و شمایلی متفاوت شماره نخست از دوره جدید خود را به سردبیری روح‌الامین سعیدی طی روزهای آتی روانه پیشخوان مطبوعات خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از آنکه هیئت عالی نظارت، طرح اصلاح قانون انتخابات را مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانست؛ صبح امروز این طرح دوباره به صحن مجلس بازگشت و با تصمیم و اصرار نمایندگان، طرح اصلاح قانون انتخابات دوباره به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ملی زمین های مسکن گفت: بر اساس اعلام نیاز استان‌ها برای امسال پیشنهاد ساخت 117 پروژه آموزشی در سایت‌های مسکن مهر را به معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم اعتبارات آن را از منابع صندوق ملی مسکن تامین کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سینما جوان»، برنامه ترکیبی شبکه مستند سیما با محوریت بررسی آثار کوتاه سینمای ایران، روی آنتن می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه وعده رونمایی از 4 فروند شناور کلاس شهید سلیمانی را در سال جاری داده است که تصاویری از 2 فروند در حال ساخت آن منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از سریالی نبودن پرونده 2 جسد مثله شده در تهران خبر داد و گفت: این دو پرونده هیچ ارتباطی با هم ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سهراب پورناظری و علی قمصری که به مخاطبان شب نخست «در هوای بی‌چگونگی» وعده اجرایی رایگان داده بودند، این وعده را عملی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی استان کرمان گفت: امسال بیشترین میزان فرونشست زمین در نقاط پیرامونی شهر کرمان ثبت شده و میزان آن در محور هفت‌باغ و جاده ماهان سالانه به بیش از 13 سانتیمتر رسیده است.