پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استان همدان

استان همدان

خبرگزاری میزان

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز 11 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت 12 نیمه‌شب، جانمایی بسیاری از شعب اخذ رای در مدارس و حضور و فعالیت بسیاری از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی و ناظر در پای صندوق‌ها، به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای، تمدید مهلت رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت 12 نیمه‌شب به تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت مدارس بسیاری از استان‌های کشور منجر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: باتوجه به استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رای و تمدید مهلت رای‌گیری، با نظر استاندار، فعالیت همه مدارس سراسر استان روز (شنبه) در نوبت صبح تعطیل و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: 455 خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری کار پوشش و انعکاس اخبار مربوط به این دوره از انتخابات در سطح استان را برعهده دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده‌های این استان درگیر برف و کولاک بوده و سطح محورهای اصلی و فرعی استان لغزنده گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: همدان با منفی 11 درجه سانتیگراد زیر صفر پس از اردبیل با 12 درجه زیر صفر دومین مرکز استان سرد کشور بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار نهایی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفت حوزه انتخابیه استان همدان پس از انصراف و کناره گیری برخی از داوطلبان به 299 نفر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ررسی‌ها نشان می‌دهد استان کرمان علی‌رغم اینکه بیشترین کاهش را در نسبت زنان شاغل بخش کشاورزی تجربه کرده است بررسی‌ها نشان می‌دهد استان کرمان علی‌رغم اینکه بیشترین کاهش را در نسبت زنان شاغل بخش کشاورزی تجربه کرده است، همچنان بالاترین سهم شاغلین زن در بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است. به گزارش عرشه آنلاین، آمارهای منتشر شده از درگاه ملی آمار حاکی از آن است که از کل زنان شاغل در کشور،...

وب‌گاه فرارو

جانشین رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: در سطح استان همدان به هیچ عنوان به هیچ راننده‌ای اجازه تردد بدون زنجیرچرخ داده نمی‌شود و پاسگاه‌ها نسبت به کنترل و نظارت زنجیرچرخ خودرو‌ها اهتمام دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: در سطح استان همدان به هیچ عنوان به هیچ راننده‌ای اجازه تردد بدون زنجیرچرخ داده نمی‌شود و پاسگاه‌ها نسبت به کنترل و نظارت زنجیرچرخ خودروها اهتمام دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار طرقبه شاندیز اعلام کرد که به دلیل برودت هوا و یخ زدگی و لغزنده شدن سطح معابر و جاده های طرقبه شاندیز، سفر به مناطق ییلاقی این شهرستان تا سه روز آینده خطرساز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آموزش در تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس سراسر استان همدان چهارشنبه نهم اسفندماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت مجازی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان که تنها به خاطر «یک نگاه چپ» دست به جنایت زده و 19 ماه با هویت جعلی زندگی می‌کرد، در پایتخت دستگیر شد. عجیب ترین قتل ها بخاطر انگیزه‌هایی باورنکردنی | از قتل بخاطر تفاله چای تا جنایت برای کبوتر پسر جوان که تنها به خاطر «یک نگاه چپ» دست به جنایت زده و 19 ماه با هویت جعلی زندگی می‌کرد، در پایتخت دستگیر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار کاشان خبر داد که تمام مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی برای فردا به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.