شنبه 1 اردیبهشت 1403

استان همدان

استان همدان

وب‌گاه مشرق نیوز

چند ماه پیش بود که مدیران مربوطه به توافق رسیدند که نرده‌کشی می‌تواند از آسیب به میراث 2500 ساله همدان جلوگیری کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کتیبه هخامنشی گنجنامه همدان با نارنجک دست‌ساز تخریب شد به گزارش عرشه آنلاین، عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد کتیبه‌های هخامنشی گنجنامه همدان با پرتاب نارنجک دست‌ساز مورد تعرض قرار گرفته است. انتشار تصویری از پرتاب بمب دست‌ساز به کتیبه‌های تاریخی گنجنامه در استان همدان در فضای مجازی موجی از واکنش‌ها و نگرانی مخاطبان را در رابطه با وضعیت حفاظت از این اثر تاریخی ارزشمند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی لرستان با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از اواخر وقت فردا تا شامگاه شنبه 26 اسفند به لرستان وارد می‌شود، افزود: هشدار سطح زرد هواشناسی صبح امروز صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به افزایش ابر دماهای کمینه از امشب به بعد سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

روستای اکنلو با قدمتی 1000 ساله از جمله روستاهای زیبای شهرستان کبودراهنگ بوده که در سال 1391 به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان همدان معرفی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از فردا عملیات نوروزی پلیس در جاده های همدان آغاز و نیروی انتظامی تا چهاردهم نوروز در راه‌های مواصلاتی حضور خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: استفاده از وسایل نقلیه جمعی نقش مؤثری در کاهش ترافیک پنجشنبه آخرسال دارد، سه پایانه در شهر همدان برای جابه‌جایی شهروندان به آرامستان و بالعکس درنظر گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار مصدومان مرتبط با چهارشنبه سوری این استان از ابتدای اسفندماه تاکنون به 153 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار همدان گفت: 23 هزار و 849 فرصت شغلی جدید از ابتدای سال جاری تاکنون در همدان ایجاد شده که برابر با 115 درصد تعهد اشتغال امسال استان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

از میان 103 نماینده فعلی مجلس که در مجلس دوازدهم ابقا شدند، 73 نماینده با ریزش رأی و 30 نماینده دیگر با افزایش رأی همراه بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد که طبق آن استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین مشارکت را از آن خود کرده است. میزان مشارکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک استان‌ها به شرح زیر است: 1- استان کهگیلویه و بویراحمد 65/74، 2- استان خراسان جنوبی 63/88، 3- استان گلستان 54/14، 4-...

وب‌گاه خبر آنلاین

شهردار همدان گفت: یک میلیون و 500 هزار گل فصلی و 30 هزار اصله درخت و درختچه در پارک‌ها و بوستان‌های شهر همدان در جهت استقبال از بهار کاشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرویز پرستویی به تخریب خانه اقبالیان در خیابان جهان‌نمای همدان اعتراض کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی به تخریب خانه اقبالیان در خیابان جهان‌نمای همدان اعتراض کرد. به گزارش عرشه آنلاین، خانه «اقبالیان» یا «حوائجی» دی‌ماه سال 1400 پس از بحث‌هایی درباره احتمال تخریب آن، در فهرست آثار واجد ارزش فرهنگی و تاریخی ملی ثبت شده بود، اما اواخر هفته گذشته این خانه تخریب شد و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان نیز از پیگرد قانونی عامل یا عاملان آن خبر داد و گفت که...

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه قضایی، مخلان نظم و امنیت چهارشنبه پایان سال تا 15 فروردین سال آینده در بازداشتگاه بسر می برند و خودروهای متخلفان نیز تا این تاریخ در پارکینگ توقیف می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پزشکی قانونی استان همدان گفت: 439 نفر در 11 ماهه امسال بر اثر سوانح رانندگی درون و برون شهری استان همدان جان خود را از دست دادند.