پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استان همدان

استان همدان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همزمان با بیستمین سالروز نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزیدگان دومین جشنواره کتاب خوان و رسانه در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و تقدیر شدند. اسامی برگزیدگان در بخش‌های رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون و رادیو، خبرگزاری‌ها و مطبوعات و بین الملل در ادامه آمده است: حوزه رسانه‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: اعضای باند سرقت از منازل که به نام گروه «پسران جهنمی» فعالیت می کردند با تلاش دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان همدان شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید هادی مصطفوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دیوان محاسبات از خدمات علی کرمانی قدردانی و بهرام جمالی را به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار همدان با اشاره به نگاه مثبت دولت انقلابی ایران و اقدامات اثربخش در حوزه بیمه گفت: در این استان 850 هزار نفر زیر پوشش رایگان بیمه سلامت هستند.

وب‌گاه گسترش

برای اولین بار در کشور، هزینه‌های رادیوتراپی بیماران صعب‌العلاج و سرطانی در استان همدان به صورت رایگان قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم بسیج بعدازظهر امروز در موزه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم هنرمندانی نظیر فرهاد قائمیان، مسعود فروتن، جهانگیر الماسی، آزیتا ترکاشوند، جعفر دهقان، رهبر قنبری، هوشنگ توکلی، محسن علی اکبری، مهدی عظیمی میرآبادی، علی غفاری، خیرالله تقیانی پور، کاوه خداشناس و.... حضور داشتند. آرش زینال خیری دبیر این جشنواره ضمن خیر مقدم...

خبرگزاری تسنیم

سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح تکمیل شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال اتمام است و راه اندازی سالن‌ها و خرید تجهیزات انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

97 نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم بسیج با حضور جمعی از هنرمندان کشوری در موزه ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دنیا تشنه حقیقت است و این رسانه‌ها بودند که ملت‌های دنیا را با عمق فاجعه‌ای که غربی‌ها در اقصی نقاط دنیا به ویژه فلسطین رقم زدند آشنا کردند.

وب‌گاه الف

دادستان کل کشور گفت: نظارت بر زندان‌ها و عملکرد ضابطین و همچنین توجه به اعطای ارفاقات قانونی برای اصلاح و کمک به زندانیان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. البته این ارفاقات نباید مشمول مجرمان حرفه‌ای، سابقه‌دار و خطرناک که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار میدان‌های جنگ بود، چه قبل از انقلاب و چه در سنگرهای دفاع مقدس، همیشه و در هر عرصه‌ای یکی از تأثیرگذارترین افراد بود و در جریان مبارزه با رژیم طاغوت نیز خوش درخشید.

وب‌گاه عصر ایران

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان: شدت انفجار موجب صدمه به چشم و سوختگی سر و صورت مجروحان شده و شدت سوختگی 40 درصد گزارش شده بنابراین احتمال بستری مجروحان در بخش سی‌سی یو زیاد است.

وب‌گاه فرارو

«دادستانی با جدیت به این موضوع ورود کرده و خوشبختانه گروه‌های سازمان‌یافته سقط جنین در برخی استان‌ها کشف و متلاشی شده‌اند.»