پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان همدان

استان همدان

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت همسر آیت الله طه محمدی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن پیام محمد باقر قالیباف به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون آیت الله حاج‌شیخ غیاث‌الدین طه محمدی نماینده محترم مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری درگذشت همسر مکرمه حضرت‌عالی در سانحه رانندگی موجب تاسف و تاثر گردید. ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر شریف‌تان، بیت معزز و بستگان محترم، برای آن بانوی مومنه، غفران و...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از روسای هیات های ورزشی استان همدان عصر شنبه با مادر و خانواده شهید ورزشکار محمد نصیری دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: چهار نفر در حوادث ترافیکی و 43 نفر در حوادث غیرترافیکی از 25 اسفند (آغاز طرح نوروزی) تا سوم فروردین 1403 جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر آیت‌الله طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ملایراز افزایش 44 درصدی کرایه تاکسی در این شهر از استان همدان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از این جاذبه‌های طبیعی مهم کرمانشاه، مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر است که بسیاری از مسافران را به بازدید از خود فرا می‌خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان راه یافتگان به مجلس دوازدهم، نام 5 تن از وزرای دولت محمود احمدی نژاد هم به چشم می خورد، اما هیچکدام از دولتمردان روحانی نتوانستند به بهارستان راه یابند.

خبرگزاری میزان

استان همدان با مساحت 19493 کیلومتر مربع در غرب ایران واقع شده است. همدان به سبب وجود اقلیم و منطقه‌ی جغرافیایی کوهستانی و سرد دارای ایلات و عشایر کوچ رویی است که ییلاق و قشلاق آن‌ها، زمان‌های کوچ، شیوه‌ی زندگی اجتماعی این مردمان و شیوه‌ی معیشت آن‌ها جلوه‌های زیبایی از زندگی اجتماعی را به وجود آورده‌اند که امروزه به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های اجتماعی استان همدان تبدیل شده است. دامداری...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: از 26 اسفند گذشته تا دوم فروردین سال‌جاری 104 هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان همدان بازدید کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ رضا قیطاسی در برنامه مردان آهنین که در ایام عید نوروز سال 1403 پخش می شود به عنوان...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جامعه هتل‌داران استان همدان از آمادگی مراکز اقامتی و تمامی تاسیسات گردشگری استان و تخفیف 30 درصدی برای مسافران نوروزی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از پیش بینی برنامه های متعدد این سازمان به مناسبت نوروز و ماه مبارک رمضان برای شهروندان و گردشگران نوروزی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کرمانشاه یکی از مقاصد گردشگری کرمانشاه که ظرفیتی برای میزبانی از مهمان نوروزی دارد یادمان‌های دفاع مقدس و به ویژه بازی دراز است که نمادهای ایستادگی در کنار طبیعتی زیبا به هم آمیخته شده است.

وب‌گاه ورزش سه

نتایج انتخابات کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان گفت: با توجه به پیش بینی باران، ساکنان و مسافران همدان به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان، تا روز جمعه سوم فروردین از اتراق در کنار رودخانه ها پرهیز کنند.