جمعه 14 اردیبهشت 1403

استان کردستان

استان کردستان

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌های «اعتماد» از اخبار رسمی منتشر شده توسط رسانه‌ها نشان می‌دهد که از ابتدای سال 1402 تا پایان دی ماه 1402 «دست‌کم 100 زن و دختر» به بهانه‌های مختلف توسط مردان خانواده به قتل رسیده‌اند. چندی پیش اعتماد نوشت از ابتدای سال 1402 تا پایان دی ماه 1402 «دست‌کم 100 زن و دختر» به بهانه‌های مختلف توسط مردان خانواده به قتل رسیده‌اند. سالانه ده‌ها زن و دختر توسط همسر، برادر، پدر، عمو و اقوام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در روز جمعه برق 93 روستای استان کردستان بر اثر بارش سیل آسا و رانش شدید زمین در چهار شهرستان سقز، مریوان، بانه و دیواندره قطع شد. براثر وقوع چندین مورد رانش زمین و آبشستگی در مناطق مختلف استان، شبکه برق تغذیه کننده دچار آسیب جدی شد و فیدر‌های «بسطام» و «مولان آباد سقز»، «چهل چشمه دیواندره»، «فیدر جاده...

خبرگزاری تسنیم

از مجموع روستاهایی که رانش زمین و بارش‌های شدید منجر به قطع برق آنها در روز گذشته شده بود، جریان برق 83 روستا وصل شده و روستاهای بخش گردنه «قرژدابان بانه» نیز از طریق دیزل ژنراتور برق دار شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دلیل سرمای شدید و بارش برف کلاس های مدارس برخی از شهرها در سراسر کشور امروز (شنبه 28 بهمن ماه 1402) به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از غیرحضوری شدن فعالیت برخی مدارس سطح استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش شدید باران که از روزهای گذشته در کردستان شروع شده و همچنان ادامه دارد، باعث طغیان رودخانه سقز در این استان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در پی فعالیت سامانه بارشی که از عصر روز گذشته آغاز شده، بارش برف و باران در سطح استان همچنان ادامه دارد. آخرین وضعیت راه‌های استان کردستان در پی بارش نزولات آسمانی حاکی از آن است که تردد در تمام محور‌های مواصلاتی برقرار بوده، اما تردد در گردنه ژالانه سروآباد و توت‌سرخان در محور مریوان سقز با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. اکنون محور‌های مریوان - سنندج،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارگر سنندجی به دلیل عدم توانایی در هزینه درمان در اقدامی دردناک دست به خودکشی زد یک کارگر سنندجی به دلیل عدم توانایی در هزینه درمان در اقدامی دردناک دست به خودکشی زد به گزارش عرشه آنلاین، یک کارگر به دلیل ناتوانی در تامین هزینه درمان چشم خود به مبلغ 70 میلیون خودکشی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

ایرات سومین کشور تولید کننده گاز و همچنین چهارمین کشور مصرف کننده گاز در جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ادارات استان کردستان فردا پنجشنبه 26 بهمن به منطور صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، ادارات کردستان فردا پنج شنبه 26 بهمن ماه به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز تعطیل است.

وب‌گاه عصر ایران

به منظور جلوگیری از قطع گاز خانگی و ضمن تأکید بر رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز، روز پنج‌شنبه 26 بهمن، فعالیت تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان کردستان تعطیل خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پورجمشیدیان به مناسبت روز پاسدار در دیدار با اصحاب رسانه آذربایجان غربی با اشاره به این که قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) مسئولیت مستقیم توسعه کشور در مناطق غرب و شمال غرب دارد گفت: سرمایه گذاری برای توسعه و پیشرفت منطقه یکی از نتایج تامین امنیت پایدار منطقه است. سردار سرتیپ پورجمشیدیان مردمی کردن امنیت را یکی از اهداف قرارگاه حمزه در منطقه...

وب‌گاه الف

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گروگان‌گیری از اتباع خارجی بیگانه غیرمجاز را یکی از مسائل مهم دانست و گفت: به گروگان‌گیران هشدار جدی داده می‌شود که در صورت عدم توقف اقدامات خود، با برخورد جدی نیروهای امنیتی در منطقه غرب و شمال غرب روبرو خواهند شد.