جمعه 14 اردیبهشت 1403

استان کردستان

استان کردستان

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند. فردا 8 اسفند مدارس کدام استانها تعطیل است؟ بارش برف و باران مدارس و ادارات را به تعطیلی کشاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌دندانپزشک‌ها تاکید دارند که برای اطمینان از سلامت دندان و دهان، هر 6 ماه یا هر یک سال باید به دندانپزشک مراجعه کرد. دندانپزشک‌ها تاکید دارند که برای اطمینان از سلامت دندان و دهان، هر 6 ماه یا هر یک سال باید به دندانپزشک مراجعه کرد. به گزارش عرشه آنلاین، اما گران بودن هزینه دندانپزشکی، تحت پوشش بیمه نبودن خدمات آن، ناآگاهی مردم درمورد چگونگی مراقبت از دندان‌ها و نیز کمبود دندانپزشک...

وب‌گاه خبر آنلاین

افراد 30 تا 40 ساله نیز در کشور 12 تا 13 دندانِ ازدست‌رفته دارند. همچنین حدود 55 درصد افراد بالای 65 سال نیز همه دندان‌های خود را از دست داده‌اند و حتی یک دندان ندارند.

وب‌گاه فرارو

طبق آمار‌های رسمی، هر ایرانی حداقل 6 دندان پوسیده دارد. درحالی‌که مردم کشور‌های اسکاندیناوی حتی یک دندان پوسیده ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار فیلمی از هما، پرنده نماد سعادت ایرانیان، باعث شده است تا بازار انتشار اخباری بعضا جعلی درباره این پرنده حسابی این روزها داغ شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ورود هرگونه پرنده بدون مجوزهای قانونی از سوی محیط زیست و دامپزشکی به استان کردستان ممنوع شد.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور فهرست کاندیداها خود در برخی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از جشن نوروز در روستای چشمیدر (چه‌شمی‌یر) استان کردستان را ببینید، این جشن امسال بعلت تطابق ماه رمضان و نوروز زودتر برگزار شد. تصاویری از جشن نوروز در روستای چشمیدر (چه‌شمی‌یر) استان کردستان را ببینید، این جشن امسال بعلت تطابق ماه رمضان و نوروز زودتر برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از رقص و آواز مردم کردستان در مراسم پیشواز نوروز منتشر شده است ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد، شماری از ساکنان روستای چشمیدر، شهرستان سروآباد در استان کردستان در مراسم پیشواز از نوروز شرکت کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

تماشای آثار سینمایی برای مخاطبان در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور به واسطه راوی فیلم مهیا می شود.

وب‌گاه فرارو

انتقال زندان‌ها از مراکز شهر‌ها به حاشیه و بیرون از محیط شهری در استان‌های مختلف کشور در حال اجراست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسیح علینژاد عنصر وابسته به تروریست‌های ضد ایرانی، امسال نیز مانند سال گذشته «مهمان ویژه» کنفرانس امنیتی مونیخ بود؛ به همین مناسبت به برخی مواضع ویرانی‌طلبانه او پرداخته‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مسیح علینژاد» چهره بد نام ضدایرانی اپوزیسیون، امسال نیز همچون سال گذشته از مدعوین «کنفرانس امنیتی مونیخ» بود. این چهره ضد ایرانی و جنگ‌طلب، سال گذشته نیز پس از فروکش‌کردن اغتشاشات، در «کنفرانس مونیخ» حاضر شد و به همراه «حامد اسماعیلیون» عنصر وابسته به گروه تروریستی منافقین، خواهان ایجاد «منطقه پرواز ممنوع» در ایران، مشابه بنغازی (لیبی) و حمله به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روند انتقال زندان‌ها از مراکز شهرها در استان‌های مختلف کشور در حال اجراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روند انتقال زندان‌ها از مراکز شهرها در استان‌های مختلف کشور در حال اجراست.