جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان کردستان

استان کردستان

وب‌گاه خبر آنلاین

از 26 نماینده ردصلاحیت شده مجلس فعلی، 12 نماینده سابقه حضور در ادوار گذشته پارلمان را دارند و برخی از آنها به دلیل عدم التزام به اسلام، نظام و قانون اساسی ردصلاحیت شده اند.

وب‌گاه الف

به دنبال بارش برف که طی روزهای گذشته در استان کردستان، آغاز شده است مدارس شهرستان های دیواندره، بانه و بخش کلاترزان سنندج امروز شنبه (23 دی) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بالاخره برف و باران دامن خود را در ایران هم گستراند و زمستانی خشک با بارش برف و باران کمی امید به این سرزمین دمید، اما طبق معمول برخی از مسئولان دوباره آماده بارش‌ها نبودند و برف برخی از راه‌های مواصلاتی را مسدود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی مدارس چالدران را برای امروز شنبه 23 دی ماه تعطیل اعلام کرد. آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی مدارس چالدران را برای امروز شنبه 23 دی ماه تعطیل اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اعلام کرد که مدارس نوبت صبح و عصر در تمامی مقاطع شهری و روستایی شهرستان چالدران روز شنبه به علت بارش برف و سرمای هوا غیرحضوری است.

وب‌گاه فرارو

سردترین ایستگاه هواشناسی دیزین بالا در استان البرز با 9 درجه زیر صفر بوده است. شهرستان پاسارگاد در استان فارس و امین آباد فیروز کوه دمای هوای 6 درجه زیر صفر را تجربه می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به بارش برف و باران و احتمال یخبندان شبانه و سقوط بهمن در ارتفاعات از بعدازظهر فردا هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان کردستان بیان کرد: دمای هوا 7 تا 10 درجه افت خواهد کرد و یخبندان شبانه ایجاد و این وضعیت تا اواخر هفته آینده ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نگاهی به نمودارهای تاریخی مصرف سرانه گوشت قرمز در کشور، یک روند کاهشی مداوم را نشان می‌دهد؛ این افت از سال‌های ابتدای دهه 90 شمسی آغاز شده و در سال‌های پایانی این دهه به تدریج شتاب گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید مردم را به انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور ترغیب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سه نمایش خیابانی و سه نمایش صحنه‌ای از آخرین بخش جشنواره تئاتر منطقه‌ای به میزبانی استان آذربایجان شرقی به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافتند.

وب‌گاه عصر ایران

در پی آغاز فعالیت سامانه بارشی از بامداد امروز، برف سنگین در برخی از محور‌های مواصلاتی استان کردستان به ویژه محور سنندج - مریوان گردنه تیتور؛ گردنه مارانی محور مریوان - کامیاران و گردنه ژالانه اورامان را گرفتار کرد.

خبرگزاری تسنیم

سه نمایش خیابانی و سه نمایش صحنه‌ای از آخرین بخش جشنواره تئاتر منطقه‌ای به میزبانی استان آذربایجان شرقی به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر راه یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برادر بزرگتر یک دانش آموز در اقدامی عجیب با چاقو به یک معلم و دانش آموز در رشت حمله کرد. برادر بزرگتر یک دانش آموز در اقدامی عجیب با چاقو به یک معلم و دانش آموز در رشت حمله کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ برادر دانش‌آموزی که در امتحان مدرسه تخلف کرده بود با حضور در مدرسه، یک دانش‌آموز و یک معلم را با چاقو مضروب کرد و متواری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس کل دادگستری استان کردستان از متلاشی شدن یک باند قاچاق سازمان یافته دخانیات در مریوان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش های ناکافی منطقه دیزین، آن را به تعطیلی کشاند.