جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان کردستان

استان کردستان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: محور سروآباد - هورامان محدوده گردنه ژالانه که بدلیل بارش شدید برف و کولاک از چند روز پیش بسته شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از بارش 2 متری برف در گردنه ژالانه منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز ازافزایش مصرف گاز در استان‌های شمال و شمال غربی به دنبال کاهش دما خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش سنگین برف و کولاک باعث بسته شدن محورهای مواصلاتی در استان کردستان شده است تصاویری از برفگیر شدن هموطنان و امداد رسانی به آنها منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دشمنان جمهوری اسلامی که اصل مردم سالاری دینی را هدف گرفته‌اند، به‌دنبال تبدیل مردم سالاری اسلامی به یک حکومت باب میل خودشان هستند. اما از آن‌جایی که یکی از مهمترین شاخصه‌های تبدیل مردم سالاری دینی به حکومت استکباری و به ظاهر دموکراسی غربی «مشارکت ضعیف» است، دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب به دنبال تضعیف «انتخابات» بوده‌اند. اما رهبر معظم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بارش سنگین برف و کولاک باعث بسته شدن محورهای مواصلاتی در استان کردستان شده است تصاویری از برفگیر شدن هموطنان و امداد رسانی به آنها منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با قدردانی ویژه از اقدامات دولت سیزدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: دستاوردهای سفر شما به این استان نتیجه بخش بود و موجی از امید در میان مردم ایجاد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس بارش های صورت گرفته در استان کردستان، در حال حاضر تردد بین محورهای بانه و سقز، گردنه خان - دیواندره، سقز و ناحیه زرینه اوباتو، مریوان به سمت سقز و سروآباد به اورامان، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، هم اکنون 3 محور ارتباطی استان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتفاع برف در گردنه ژالانه در استان کردستان از 2 متر گذشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش برف سنگین در برخی از مناطق غرب و شمال غرب کشور موجب بروز اختلال محدودی در شبکه برق برخی از بخش‌های روستایی این مناطق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش برف سنگین در برخی از مناطق غرب و شمال غرب کشور موجب بروز اختلال محدودی در شبکه برق برخی از بخش‌های روستایی شد که گروه‌های عملیاتی صنعت برق در جهت رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

بارش برف سنگین در برخی از مناطق غرب و شمال غرب کشور موجب بروز اختلال محدودی در شبکه برق برخی از بخش‌های روستایی این مناطق شد که گروه‌های عملیاتی صنعت برق در جهت رفع این مشکلات تلاش می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس راه 3 استان کردستان، مازندران و اردبیل گزارشی از وضعیت محورهای مواصلاتی ارائه دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه 3 استان کردستان، مازندران و اردبیل گزارشی از وضعیت محورهای مواصلاتی ارائه دادند.